poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 298 .



Cambie
proză [ ]
despre stringuri și alte întrebări

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Parkside ]

2023-11-22  |     | 



Doamne, dă-mi împrumut un giga de net și-o țigară… Nu te mai holba, știu că fumezi. Când ești supărat, ascuns după măr. Vino lângă mine să discutăm. Neresentimentar. Ca de la bărbat la bărbat, d-ăștia adevărați, care au mușcat din iubire, trădare, dezamăgire sau furie. Nu contează ordinea, oricum le-ai pune, îți iese de-un suflet. Hei, oprește-te, nu mă trimite la psiholog, pe tine te mai pot minți, ăla cu două cartoane și trei întrebări scoate tot din mine. Și n-aș vrea să se afle că încă mai pariez la ruletă pe roșu. N-o fac pentru câștig, ci doar pentru orgasmul ăla al resemnării. Știe și crupierul și îmi dă întotdeauna jetoane din raftul cu cărți. Raftul loserilor. Cineva mi-a spus că pot fenta sistemul dacă fac rost de o stea căzătoare. De unde să mai iau? Le-ai prins pe toate în lespezi de timp. Mare risipă… Și nu pot să stau nici la coada aia de muritori petiționari ce-au ratat Perseidele. Blackfriday-ul dorințelor. Ăia vor altceva… Mi-ai promis odată, după o iubire, un birou pentru rătăciți. Chiar nu poți pune îngerii ăia puturoși la treabă? Nu vezi ce aglomerație e și la uitare? Bine, las-o dracului cererea mea, știu că ai alte urgențe… Să nu uit, nu mai veni la mine îmbrăcat în costumul ăsta business, de biserică. Sunt un muritor second hand, vino casual, cu blugi și o o cămașa tomistă, desfăcută la doi nasturi.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!