poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 5608 .



va iubesc asa cum sunt
proză [ ]
imaginii mele

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [hyp1 ]

2004-04-28  |     | 



doar te iubesc!
atat. un om care te iubeste.. destul de egoist ca sa nu vrea sa se incarce mai mult decat ii face placere cu problemele tale.. si atunci pozez in detasat si par "nesimtit".
deci iubesti un egoist.
asta e ultima sansa sa mai fugi de langa mine... gandeste-te bine...
altfel poate o sa devin un sfintisor altruist care te iubeste neconditionat.. si un diavol obsedat de tine... si atunci... atunci as fi atat de perfect incat te-ai plictisi si tu, si eu si oricine. perfectiunea ne ucide.

sunt egoist!
sunt nesimtit!
sunt un cinic!

nu-mi pasa decat de mine.
sunt un monstru.

ce tot spun eu ca te iubesc???! habar nu am ce e aia...
imi place ideea. si ma simt bine in compania ta. de multe ori imi vine sa fuuuuuuuuug.
dar nu ma pot misca pentru ca ma fascinezi.
esti buna si rea pentru mine.

gandeste-te bine: vrei sa fi cu un iresponsabil obsedat sexual care pozeaza in romantic si face pe desteptu', nu pierde nici o ocazie sa te fure de energie, nu stie sa iti ofere un umar pe care sa plangi, nu poate sa-ti fie mai prieten decat iti este deja, si tot ce face este sa te necajeasca inutil si constant inchipuindu-si ca te ajuta in felul asta, un tip atat de inflexibil in ideile lui incat poti sa-i spui tu ce vrei ca el face tot ca el... , unu' care nu stie sa asculte, nu-i place sa fie dominat dar are pretentia sa nu se plictiseasca, sa i se ofere iubire, sa fie perfecta iubita lui dar nu stie nici el ce inseamna perfecta.... un neadaptat care pozeaza in animalul social perfect, un dezechilibrat care pare foarte stapan pe el, un fricos care se ascunde dupa texte spirituale, un mincinos care rosteste adevaruri numai de el stiute, o minte slaba, un gras sau un altfel, o laba trista, un incapabil si nesimtit pe deasupra.

Asa eram eu acum cateva secunde... dar acum totul e ok...
te iubesc, soarele straluceste si-mi face cu ochiu' ... ce examene? da-le-n colo! ce serviciu? ce tot...
nu am chef azi, nu am chef de nimic. si nimanui nu-i pasa. si asa si trebuie, pentru ca de ce le-ar pasa de unu' care este cum am scris mai sus? dar de ce le-ar pasa de altii sau chiar de ei? pentru ca poate nici nu exista decat in imaginatia mea. daca nu as fi EU, fata de cine va veti mai juca rolurile?! daca nu exista un spectator.. cui ii pasa? discutiile nu duc nicaieri niciodata. meditam degeaba. viata e meditatia mea... alt slogan. din ce carte o fi si asta. cineva sa-mi inchida masinuta vorbareata de produs vorbe.repede!

asa sunt eu uneori. sa nu zici ca nu ti-am spus.
sunt sincer cu mine!
n-am spus nimic adevarat in viata mea pentu ca nu stiu ce e adevarul. deci cum te-as putea iubi? cum te-as putea minti? si eu sunt o aparenta.
te iubesc! te iubesc! te iubesc!
nu exagerez. asa sunt. daca sunt si altfel ... nu e important.. gandeste-te ca uneori chiar sunt asa cum am scris... poti iubi o astfel de persoana?
gandeste-te.
gandeste-te.
gandeste-te.
gandeste-te.
eu in locul tau m-as bucura de fiecare litera din alfabetul vietii... dar sunt in locul meu si mi se rupe de toate cuvintele alcatuite de altii.. eu sunt singurul care contez. da asa gandesc uneori... fugi cat mai poti! departe. dar vei ramane in sufletul meu si voi muri in fiecare secunda la gandul ca te-am alungat inca o data! imaginea MEA perfecta. orice fac, orice spun este "AL MEU". atat de egoist sunt! si ignorant. iubeste-ti ignorantul! sa te vad acum!

nu-mi pune imagini in carca. sunt asa cum sunt. pleaca sau ramai. dar nu incerca sa ma schimbi. si-asa ma doare fiecare secunda de schimbare continua pe care incerc sa o inmarmuresc pentru a putea sa ma bucur de ceva ce ramane. dar totul trece. si tu te infurii si-ti trece sau nu. si ma parasesti sau nu. si o sa vi sau nu sub alta forma...sau nu. sa intri in viata mea iar' ... sa ma faci sa ma simt zeu. sa ma faci sa ma simt gunoi...sa ma faci sa exist! iti multumesc pentru ca sunt fericit. daca nu as fi fericit tot as fi fericit. de ce nu as fi fericit? e soare iar' frumos. afara. vant si verde. iubesc nebuneste dar nu stiu ce e iubirea. totul e frumos. nu stiu nimic. ma duc sa ma inec in aparente... si am atatea de facut.. una mai nesemnificativa decat cealalta. totul e suficient. nu trebuie nimic in plus sau in minus. daca scriu, scriu... daca nu nu...

asa..e mult mai bine. sunt masca mea iarasi. ar trebui sa se ia curentul sa se piarda tot ce am scris pentru ca ma vor cunoaste toti asa cum sunt. ma vor iubi toti pentru ca par sincer! aaaaaaaaaaa!! run kids! asta mai imi lipseste. ce pot sa fac sa nu ma mai adorati? credeti in voi, nu in mine! eu sunt acolo. si acolo. si acolo. mor incet cu fiecare dintre voi ma nasc cu fiecare gand cu fiecare gest... nu ma vedeti din cauza voastra. daca nu as fi cine sunt si nu m-as iubi asa de mult as spune ca sunteti prosti. dar ar trebui sa recunosc ca am partea mea de prostie si prea sunt orgolios. cum pot fi sincer si mincinos in acelasi timp?

liniste.
negru. punct. tot.
acum pot sa invat sa te iubesc. la inceput pe tine. din necesitate. in acelasi timp pe mine. de dragul tau. si poate mai tarziu si pe voi. incepeti sa-mi fiti iar' dragi.
oamenilor!


.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!