poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 90 .



Jogging cu Marilyn
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2024-01-08  |     | 



Aflasem târziu că Marilyn iese la alergat prin cartier. Nu știu cum naiba se făcuse că nu dădusem peste ea când alergam eu. Auzisem că locuiește în zonă, mă bucuram și speram să o văd măcar, să o salut, să îmi dea un autograf sau să alergăm împreună. Sau să bem o cafea. Două. La ea. La mine. Să-i aduc micul dejun la pat, să alea-alea. Toate. Se făcuseră șase luni de când locuia în cartierul meu și probabil eram ultimul vecin care nu o văzuse încă. Așa ceva nu se mai putea! Am pândit-o. M-am îmbrâncit cu zeci de paparazzi pe la colțuri de case, au făcut câinii pe mine prin tufișuri, m-a amendat poliția că mă urc pe stâlpii de telegraf și tot nu m-am lăsat păgubaș. Însă nu-mi ieșea pasiența, continuam fără să o văd. A mai trecut o lună. Fierbeam. Începuseră să râdă și bebelușii de mine. Țâncul familiei Robson avea autograful bombei blonde pe frunte iar cel al văduvei Freya Altmore avea pe obrăjor chiar amprenta roșie de ruj a buzelor celei mai râvnite femei din lume... M-am dus și m-am culcat la ușa ei chiar în acea seară. Mă rog, la poarta ranch-ului, ditamai proprietatea de divă, bineînțeles. Speram să nu iasă vreo mașină peste noapte sau să intre... Am avut noroc de două ori: nicio mașină nu m-a călcat iar imediat după răsăritul soarelui Marilyn a sărit peste mine când a ieșit la alergat. M-a trezit mirosul de Chanel Nr.5, altfel iar o ratam, dormeam tun. A evitat toți paparazzi și s-a pus să dea ture pe aleile cele mai dosnice ale cartierului. Am prins-o din urmă rapid. Am alergat exact în spatele ei vreme de vreo jumătate de oră. N-am deschis gura, doar m-am bucurat de priveliște și de miros. Marilyn s-a întors mai apoi, mi-a zâmbit și m-a întrebat cum mă cheamă. Eram într-al nouălea cer. Dar nu am putut să răspund, niciun sunet nu-mi ieșea din gât. Mă durea încercarea de a vorbi, mă dureau falca, pieptul, tot. Și atunci m-a strigat un bărbat. Am făcut ochii mari. M-a orbit o lumină. Mă aflam întins la spital, gata de operație. Un doctor mă tot întreba dacă îl aud. Am clipit în semn că da. Cică avusesem noroc că Chevroletul cu care ieșise gardianul de noapte din ranch-ul acum muzeu abia dacă mă lovise cu colțul barei. Ce șofer idiot! Visam așa frumos! Dacă nu ar fi gonit așa, poate făceam chiar schimb de tricouri cu Marilyn...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!