poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1274 .



puterea vorbei
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Dafinul ]

2015-02-21  |     | 



De felul meu sunt retras, aproape un singuratic, femeile mă intimidează și uneori chiar mă sperie. De aia a trecut timpul și am rămas neînsurat!
Însă când m-am mutat la bloc, am cumpărat un buchet de trandafiri și am trecut pe la fiecare apartament, dăruind câte o floare fiecărei vecine. Așa am cunoscut-o! M-a șocat din prima clipă, în rama ușii, demacheată, cu părul neglije peste capodul semidescheiat să nu i se sufoce pulpele, obrajii bucălați și formele-i planturoase părea o pictură rubensiană. Abia m-am dezlipit de mâna ei când i-am întins trandafirul.
Bărbat-su, o matahală bănuitoare, antrenor de lupte și gelos foc. Nu îndrăzneam nici să-l salut, cine știe ce i s-ar fi năzărit… Numai la lift, când el era cu spatele, puteam să-i arunc așa câte o privire repezită, pe sub sprâncene. O prindea imediat și clipind des din ochi, ca într-un cod morse, îmi transmitea răspunsuri pline de înțelesuri. Toată noaptea descifram la ele.
Uneori îi dăruiam câte un zâmbet discret și ea cu evantaiul îmi trimitea, dinspre sânii obraznici, arome pline de promisiuni. O dată, profitând că masculul era pitit după niște cutii de carton pe care le căra în brațe, chiar am ajutat-o să iasă din lift. M-a strâns ușor, cu subînțeles de degete și de atunci…
Mereu căutam pretexte să o întâlnesc. De cele mai multe ori le găsea ea și lucrurile mergeau de minune. Cum aflam că matahala e plecată la concursuri, mai ales internaționale, pândeam pe sub fereastra ei, prefăcându-mă că mă plimb, până când mă observa și deschidea geamul… să se aerisească. Eu profitam de ocazie și-mi aruncam imediat inima la ea prin fereastră. Miloasă din naștere ori îngrozită să nu mă aibă pe conștiință, lăsa tot, uneori așa cum ieșa din baie doar cu capoțelul peste ea, venea grăbită să mi-o înapoieze. De cele mai multe ori ne prindea dimineața, chinuindu-mă să mi-o recuperez!
Eheei, ce mai viață! Până într-o zi, când un zvon sinistru bântuie, din ușă-n ușă, scara. La nu știu ce competiție, unde fusese testat, domnul antrenor ieșise seropozitiv, medicii îl suspectau chiar că ar avea sindromul imuno-deficitar. Deși se fac încă analize, cazul e în cercetare, suratele, mai ales una expertă în astrologie și științele spiritului, au găsit imediat cauza și explicația bolii – nevastă-sa. Numele ei este Sida și bărba-su, incurabil îndrăgostit, rostindu-i-l mereu, zice-se că nu știu prin ce mecanisme paranormale, s-ar fi autocontaminat. Nu mă pricep, e ceva cu puterea vorbei și a gândului…
Acum trebuie să-mi fac și eu analize… Doamne, ce noroc pe mine că nu am apucat s-o întreb cum o cheamă!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!