poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2541 .



Iubirea....
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Kyoa ]

2005-05-27  |     | 



De cind a aparut omul constient “ca este” ,a tot incercat sa dea un raspuns ,sa caute prin diferite forme de exprimare ,sa cuprinda,sa-si poata explica cumva ce se intimpla cu “el” sau cu “ea” atunci cind apare in interior acel fior pe care romanii l-au numit iubire…Apare mai intii sentimentul undeva ..Undeva-ul asta este atit de nedefinit .N-ai cum” sa-l apuci”de nicaieri…parca vine de colo,…parca vine de dincolo..Unii au spus mai simplu,mai pe intelesul tuturor si aratau cu degetul pe sarmanii suferinzi compatimindu-i:”Saracul parca l-a calcat vaca neagra!…”si gataaaa…Iata explicatia!:Vaca neagra!…Altii au compus lungi poeme….opere de arta…opere literare…opere muzicale…capodopere..au picurat si au varsat…au inundat …chiar au potopit prin modul lor de exprimare ,sarmanul suflet, ce si asa se zbate in chinuri,cu fel de fel de explicatii referitoare la ceea ce simte si nu poate spune cit de tare simte..cit de mult simte..cum simte…ce simte!Ce simte?…IUBESTE…atit si nimic mai mult!Toate stradaniile sunt pale ,nu-si vad mica masura pentru un sentiment atit de mare:”A iubi!”…Spui simplu :”Te iubesc!!”..spui din interior dar de ce din interior?Uite..eu spun asa…eu vad asa…punctul meu de vedere cu privire la problema asta…Ca pentru unii este intr-adevar o problema!…
Iubirea este esenta lui Dumnezeu…Dumnezeu este iubire si iubire este Dumnezeu…Totul este gindit….conceput….si niciodata inceput si niciodata finalizat….totul tinde spre infinit…totul este infinit…din si prin iubire…
De aceea bietii oameni ,suflete ce sunt in trup, nu gasesc niciodata mijloace si concepte pentru a defini iubirea!Cine poate sa-L defineasca pe Dumnezeu?Cine poate sa spuna cum este Dumnezeu?…
Spunea Dante ca:..” Cei ce pot exprima prin cuvinte cit iubesc nu iubesc destul…”..Asa este….
Iubirea este fiinta din Dumnezeu…asa ca indiferent cit s-ar stradui omenirea nu v-a putea niciodata sa dea o definitie iubirii…sau sa o exprime cumva!
Cei ce iubesc pentru a iubi, stiu lucrul asta…cei ce stiu ca a iubi pentru a iubi este Dumnezeieste si ei stiu lucrul asta…..si este suficient sa spuna simplu TE IUBESC…
A trecut vremea prin timp si timpul prin vreme….bietul suflet nu poate spune mai mult oricit s-ar stradui …decit: “Tu esti!…”…”.Te iubesc!”….se straduieste si el cum poate in a exprima ce simte…
Dulce stradanie…daca Dumnezeu nu ar fi lasat aceasta taina omenirii…oare omenirea ar fi fost mai putin fericita?Eu zic ca da!….Cine ar mai fi tresarit la auzul unui glas?…cine ar mai fi oftat la auzul unei soapte?…cine ar mai fi privit spre neant cu gindul la un alt suflet ce face si el la fel?…cine ar mai fi citit ceea ce altii au scris si au infierbintat atitea destine?…cine ar mai fi gustat din acest nectar?….Stie Dumnezeu ce face!!…Cineva a spus ca daca dragoste nu e nimic nu e!…A gresit si el…Daca iubire nu e nimic nu e!…Asa trebuia spus….Chiar!!!..Buna tema filozofica…Dragostea ce este.. si iubirea ce este!Tema de studiu…La prima vedere.(poate gresesc..)…dragostea nu este sinonima cu iubirea…asa vad eu…dragostea este parca prea “umana”…iubirea insa este din Divinitate…Eu zic ca se poate spune de catre cineva…”M-am indragostit.(ca este si el om la urma urmei…)…dar iubesc!”….Grozav:!!!!..M-am indragostit ,dar iubesc!…Asta este valabil numai pentru cei ce iubesc pentru a iubi…Asa gindesc eu acum in ceasul asta din noapte!…



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!