poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2138 .



La colindat
proză [ ]
Soarele

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [hachigaeshi ]

2017-12-18  |     | 



Sînt viu.Colind.Sînt lup.Isus mă mușcă. (Aeronautică).Colind .Colind ca un prost.Printre sarmale și vin.Mă duc cu Pruncul Isus.Colind.Din păcate plouă.Ploaia mă spală , pierd sare.Nu e nimic Isus are la el sare.Ciorapi î-mi sînt uzi.Colind .Ușile....Cum e normal sînt închise.Mă duc spre Calea Lactee,zice pruncul Isus.La fel zic și eu.Colindăm acolo o vreme ,nu vă spun pe cine.Stau bine.Și continuăm pe Pământ.Casele î-și lasă fumul să bea din iarnă.Colindăn alene.Printre morcovi și castraveți.Ne plictisim ,și bem o bere.Apoi colindăm în continuare.La casa bogatului.Pace,ne dă un ban și ne trimite la alte case,știe el.Deodată eu sui în cosmos .Îl pierd pe copil.De acolo văd cetele de colindători.Plec spre o stea.Isus î-mi aruncă o traistă.Să culeg colaci.Am plins pe o buturugă.Apoi m-am întors pe Pămînt.Sīntem singuri pe Pămînt.Eu înting o mînă.El î-mi arată răsăritul.
Apusul.Am adormit.Picioarele î-mi erau grele.M- am așezat adînc în vis.Am mîncat un os de cîine ,mi-era mai bine.
Isus se deșteaptă.Casele colindate.Mesele începute.Eu îl trag să dormim.El mă aruncă într-un lac.
Eu viu.Mă înec.Cînd ies de acolo,omul bun î-mi aruncă o Lună în cap.Sî
respir.Am înviat.
Isus î-mi dă o mărgea.Și plec de acolo.Mă întorc acasă.Am fost la colindat.Cercuri mari de aer,se ridică de peste sat.Eu manînc salată de boeuf,și mă gîndesc la gestul lui Isus.
Trecătoare fete trec pe stradă.Se aprind lumînări, în mine.Un curcurbeu e peste casă.Eu plîng la Lună ,fetele plîng,Isus nu mai e...M-am uscat de atîta plîns.Devin o frunză uscată ce se ridică în legănare spre o stea.
Mă gîndesc la gestul lui Isus.Timpul trece,am înviat ,plec spre o stea.
Manînc salată de boeuf.Și gîndesc.Pa.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!