poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2081 .



Tu
proză [ ]
Eu

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [hachigaeshi ]

2017-12-06  |     | 



Noapte de vis,cerul da cerul o cupolă de stele,cîmpurile de sonori luceferi în jur în Zori.Am vrut am dorit iarna aceasta cu ardoare .E seară în sat ,e primăvară.
Curbe de cer iscă o tornadă,de stele.Dorm visele se scoală în vară,e toamnă în această iarnă.E atît de fin sărutul tău pe nori,încît îl pot zări numai cu tăcerea mea.Ai vrut ceva și ai o toamnă în iarnă o primăvară în noi un soare pe polița din cerul nou.Gîndurile zboară peste ploi ,ninge e soare flori se urcă prin mesteceni e o iarnă rusească azi și te conjor să spui unde e apa vieți din iubire...
Ai plecat fără să știu să te adăpi
adăpate iubire.Noaptea își lasă vălul peste nori și-mi pare că adorm pe un vis făcut din fructe.Sînt în Caraibe in Bucegi,cu sania ne dăm ,î-ti fac un cozonac și dormi tăcută mea cu vinul în bărdacă.Ce trist e somnul fără o fată cu tine vreau de dimineață.
Peste malul meu un pește fript ,peste malul tău un foc ,în corabia mea un bun om în corabia ta un sac de grîu.
.Vin-o să ne înntîlnim la antipod să-ți spun că ai rămas grea de tată ce-ți sînt ,eu cel ce-ți vrea o nemurire ,de grabă în viața mea.S-a uscat furtuna pe plopi și vremea s-a rătăcit în zori de vară.Piersicul s-a scăldat în soare eu sînt orb de lumină.Tu o capră muta cu un ied eu un vînator,la derută,Ești tu o visătoare? Sîntem noi doi,iată o întrebare.Am vrut un soare de smarald peste tufele gri un loc între stele un pas între văi o pierdere după aia de vreme.Am vrut și vreau să taci ca o floare să mă miroși aș fi vrut ,tu mă chemi să nu răspund eu te alint să nu mă simpți,să nu mă ști,..
Nori pe cer.Iarnă ,e iarnă s-a coborît cerul la genunchi,ninge eu mă duc la vînătoare pe tine te vînez ,visătoare ce te pierzi.Eu sînt un orb tu ești o lumină eu sînt un mort tu o grădină a raiului eu sînt ,ce șînt? Tu ești un sens o exclamare.Eu sînt un orb ,tu ești o mirositoare floare.






.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!