poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 729 .



Fast food
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sade13 ]

2012-01-31  |     | 



Vântul m-adia spre ea, mândră în halatul alb – nădușită de uleiul încins, se gătea mocnit pentru alții; a băgat de seamă c-am rămas pironit în drum și m-a-ntrebat manierat ce poftesc.
– Sânii tăi, am șovăit eu mușcându-mi buza de jos...
– Să fie aici sau la pachet?! spuse ea dezinvolt.
Mi-am simțit rațiunea infirmă, gura asanată...bâlbâit – privind umil tejgheaua, am bombănit ceva, din care s-a-nțeles doar un ''aici'' tremurat. Ea: o prezență feminină încântătoare, cam pe la 35 de ani (încă mai fiind claxonată de șoferi la trecerea de pietoni); am realizat apoi, subit, că și vârsta înaintată poate fi atrăgătoare!
– Cu de toate?! Mă-ntreabă ea amical.
– Doar fără sosuri, ceapă (împleticindu-mă-n cuvinte) ș-alte ornamente dispensabile poftei mele; doar pieptul tău bine rumenit – făr-a fi suculent.
Nu s-a arătat uimită de solicitarea mea, ba mai mult, înșfăcă un cuțit și c-o mișcare ageră își decupă pe rând sânii. I-a aruncat pe grătarul întețit de zeama cleioasă, ce se furișa afară din ei, cu acțiuni precise îi dădu de-a dura și sfârâiala scoase un fum adânc cu parfum de rășină. S-au perpelit imediat în văpaia potențată de ardoarea cu care salivam și le-am zărit conturul rotund, zăcând în mărimea palmelor; fără a-mi îngrădi instinctul de canibal flămând, le-am devorat gustul proaspăt.
– Ai fi amabilă să-mi împrumuți șorțul tău pe post de șervețel?! Râgâi eu cuvintele cu miros de nou-născut...
– Să-ți fie de bine, replică ea pe un ton matern, întinzându-mi un scutec.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!