poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1856 .



Siderati si sidefati!
proză [ ]
-în Plenul Parlamentului-

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [andronescu ]

2011-01-01  |     | 



Pe 23 decembrie 2010,s-a consumat în Plenul Parlamentului drama unui om.Acesta,Adrian Sobaru, în vîrstă de 40 de ani,angajat ca electrician la TVR,este căsătorit și are doi copii,unul dintre aceștia suferind de autism,s-a aruncat de la balconul Parlamentului.Drama lui e drama întregului popor(așa cum se exprimă mereu politicienii români).Trebuia și nu trebuia să se întâmple așa ceva din cauza celor 21 de ani străbătuți prin deșertul democrației originale din România!Actul a fost premeditat,mergând pe un adevar fundamental ce nu mai trebuie demonstrat: 21 de ani de guvernări mincinoase și de hotie.Exterminarea românilor de către români,ținerea în sărăcie și mai ales în incultură a cetățenilor români.Această axiomă a caracterizat gestul de ieri din Parlamentul României,când tocmai se pregătea de punerea aceleași plăci,cu șanțuri,despre așa-zisele reforme anticriză.Unii dintre parlamentari au vărsat o lacrimă,alții au fost siderați-alții numai ,,sidefați'',dar e bine că protestatarul a scăpat cu viață și fără traume care să-l urmărească întreaga viață. Cu doi copii dintre care unul autist, și cu datorii-cu tăierea salariului și a altor drepturi,cu soția fără servici,aflat în plină disperare și depresiv.Nu e un caz singular în această țară blestemată,probabil că peste 90% din populație se găsește în situații similare,respectiv sărăcie și incultură în foarte multe dintre cazuri.Guvernul Boc a dus la perfecțiune,pe cele mai înalte culmi,sărăcia și incultura oamenilor din popor!După trecerea incidentului cu Adrian Sobaru,plenul și-a reluat activitatea ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat.Vai de mama noastra,vai' soarta noastră,numai români nu ne mai vine să spunem că suntem deși suntem...până în măduva oaselor!Și vă mai spun ceva,acum înainte de Crăciun: de 21 de ani românii nu mai cresc porci ci îi votează,după vot se cresc ei singuri de pe urma proștilor ce i-au votat!Bunule Dumnezeu iartă-ne și trece-ne cu bine prin acest deșert de democrație pur românească și pur neocomunistă!Iartă-ne și pentru asasinatul oribil din ziua de Crăciun de acum 21 de ani!Oare vom învăța ceva din acest act?Poporul va învăța ceva din toate astea?Să sperăm că da!Politicienii români vor trage învățăminte,vor vedea adevărul adevărat?Își vor deschide ochii,punga și sufletul către popor?Să sperăm...!Marele gânditor Petre Þuțea spunea în anul 1990: ,,Am suferit 13 ani în temniță pentru un popor de idioți!Nu suntem pierduți ca popor,poate că Dumnezeu are milă de noi și ne mai dă câte un picior în cur...Dumnezeu e Român...sau dacă nu e...eu sunt împotriva Lui!Românii au degenerat...În legătura cu moartea lui Ceaușescu: ,,a murit Ceausescu,traiasca Ceausescu!''Și ca să-l parafrazez pe Þuțea pot spune că:Succesorii lui Ceaușescu sunt niște Ceaușești nepatrioți!Sau: ,,comunismul e o crimă continua'' iar ce a urmat după aceea,timp de 21 de ani,e ,,o crimă continuată!''Vă veți întreba ce legături există între ce spunea gânditorul-vizionar Petre Þuțea în 1990 și ceea ce s-a întâmplat ieri în Parlament dar și între acest eveniment și asasinatul din ziua de Crăciun.Vă las pe dumneavoastră să cugetați și să descoperiți.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!