poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2685 .



Scrisul rezidentei mele
personale [ ]
umor

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [KOSTEA ]

2013-10-29  |     | 



Rezidenta mea are unul din cele mai frumoase și caligrafice scrisuri de mână pe care le-am văzut vreodată.
Liniile sunt drepte, se întretaie în unghiuri perfecte și puținele curbe par desprinse din încercările lui Picasso de a picta ochi. Rândurile sunt o definiție a paralelismului și de un aliniament amintind de defilările SS. Nici un porcușor, nici o abatere de la spațiul adecvat începerii fiecărei fraze.
Practic senzația estetică atunci când ai în față o pagină scrisă de ea este supremă.
Din păcate pentru mine, ca și pentru alți colegi, conținutul este la fel de ilizibil de parcă ar fi scris în arabă (gând pe care l-am izgonit din minte datorită tendinței de a pune alineatul în stânga). Literele, în măsura în care pot fi distinse de fond, par mereu aceleași, dar totuși diferite de cele clasice, ca un pterodactyl de o dropie. Atunci cînd textul nu conține cifre sau punctuație te uiți la el mai nedumerit decât se uita un grenadier francez la hieroglife și tot ce poți spera este că nu există în text patternuri repetitive de tipul „dr. Cucu este un idiot incurabil” sau „iar m-a pus nătărăul să îi fac foaia de observație babei ăsteia”.
Regret imposibilitatea utilizării talentului criptic al Sorinei în scopuri militare, sunt convins că ar fi determinat sinucideri în lanț în rândurile criptografilor CIA dacă ar fi fost însărcinată cu redactarea prioceselor verbale de ședință ale Al Quaeda.
În același timp privesc fiecare pagină scrisă de plăcuta mea secundară ca o provocare, o posibilitate de a vedea dincolo de banalitate și de a lăsa imaginația proprie să se dezvolte...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!