poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 621 .



ultimul mesaj
personale [ Jurnal ]
e rusinos

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [mircea_bt ]

2009-10-12  |     | 



Domnule Orășanu,
E rușinos, e jenant și fără nici un drept moral să mă cenzurați. Mi-e rușine că în anul 2009 se practică așa ceva. Vorbiți despre logică cu un logician.
Lăsați-vă textul, nu vă fie rușine de ceea ce-ași scris.
Sub titlul "rugăminte" mi-ați scris așa:
"Vă jucați, ieftin, cu logica. Sunt mai mult de 2000 de personalități, dar numai dvs. vă faceți propagandă electorală. Diversitatea de opinii e acceptată, la nivel creativ, etalonul fiind valoarea literară, nu argumentele cu care vă lansați candidatura.
Nu vă împiedică nimeni să concurați la postul de președinte. Dar nu făcând propagandă aici.
Reieșea clar și din ce v-am spus mai înainte, dar, din respect pentru dvs. v-am răspuns. Am rugămintea să nu întrețineți focul unei polemici fără rost. Așa ceva nu este încurajat aici.
Nu orice doriți dvs. poate fi realizat. Mai ales că sunteți contradictoriu în enunțuri:
"Ștergeți, ștergeți și articolul ăsta dar anunțați-mă!" vs.
"Rog redacția să-mi lase acest articol timp de 10 zile!"
Voi alege prima variantă. După ce veți citi răspunsul la această reclamație, îl voi șterge. Aveți alt loc pentru reclamații.
Textul anterior, despre care spuneam că va fi șters, va fi trecut în Pagina Autor.
Muțumesc pentru înțelegere."
++++++++++++++
Știam că asta vă va fi reacția, de-asta am scris ce-am scris referitor la șters. Știam pentru că eu sunt logician!
Mă joc ieftin??? Dacă mă jucam scump despre ce-ar fi fost vorba?
Nu-mi dați lecții de logică, nu vorbiți de propagandă. Gândiți-vă că ați avut un moment de orbire când m-ați cenzurat.
Domnule, e jenant. Dacă era un comentariu, era OK. Domnul Firică mi-a aruncat cuvinte grele la un material publicat. Dar era comentariul său, atitudinea sa. Nu cenzură!
Poate e totuși numai rea intenție!
Acest răspuns îl voi publica și pe blogul meu http://mirceabatranu.wordpress.com pentru a nu denatura corespondența.
Eu mă retrag de aici, postați acest răspuns, nu costă, e ieftin!
Succes tuturor celor ce-și aștern găndurile și visurile pe hârtie sau suport media!!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!