poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1395 .



Animal, vegetal, carnal
proză [ ]
Interegn

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Eugen ]

2004-02-09  |     | 



Sfînta Vineri: Era acră, maică, acră. Și din cauză că era acră era din ce în ce mai rea. Îi plăcea să dea în omul ăla, să-și bată joc de el, să-l umilească pînă la limita suportabilului.
Sfînta Miercuri: Și se boiește maică, de parcă ar fi una din tîrfele alea. . .
Sfînta Sîmbătă: Și-și dă și cu deodorant și cu parfum, de parcă mirosul pe care i l-a hărăzit domnul nu i-ar fi de ajuns. . . .
Procurorul: Onorată instanță, exhibit unu, înregistrare "Dacă ție îți place chiar să fii așa de masochist și să încerci acolo unde nu e nici o speranță. . . "
D. Ionescu: Lăsați fata în pace. . .
Toți(în afară de D. Ionescu): Piei, drace
D. Ionescu: Nu , serios, l-ați văzut ? Ãla e om pe care să-l iubești ?
Sfînta Vineri: Da, maică, da chiar așa să-și bată joc de el? Locul femeii e la cratiță. . . .
Sfînta Miercuri: Și el, care a făcut atîtea pentru ea. . . .
Toți (în afară de D. Ionescu): Drace, taci
Procurorul: Exhibit doi, vă rog să puneți banda "Și ai avut această nerușinare să mă ceri de soție, așa , de parcă ai putea să ceri de soție pe stradă, orice femeie. . . pentru tine, băiete, sunt o simplă cunoștiință, să ții minte asta . . . "
D. Ionescu: E totuși o fată cuminte. . . dacă e mîndră, ce să faci? E și cam nesupusă, ce-i drept. . . .
Sfînta Miercuri: Și aerele alea de mironosiță, pe care și le dă. . . . nu mă atinge, nu pune mîna pe mine, nu mă interesează.
D. Ionescu: E totuși un tip libidinos-și grozav de gelos, de parcă la mutra lui ar avea de ce să fie gelos. . . arată ca o pernă, asta e . . . .
Procurorul: Exhibit trei, lista de cheltuieli pe care a făcut-o pentru ea. . .
D. Ionescu: Nu c-aș vrea să fiu avocatul diavolului da'
Toți (fără D. Ionescu): Ești chiar diavolul, ești focul, ești gheena. . . .
D. Ionescu: Sunt un cîrcotaș, ce să-i faci-da nu asta e important, a zis că banii lui sunt și banii ei?
Procurorul-cam fără chef: A zis ?
D. Ionescu: Și-atunci ce-i reproșați ? Că a acceptat cadorile lui, e femeie . . . .
Toți(în afară de D. Ionescu): Dracul afară !
Procurorul: Mă cam plictisește dracul ăsta. Rog suprema instanță să arunce printre noi un apărător al credinței, un adevărat cruciat, pe Preasfîntul Efimer, în colțul din dreapta, satana în stînga, ca de obicei. . . să-nceapă bătaia. . . .
D. Ionescu(speriat): Asta nu. (părăsește scena prin stînga).
Sfînta Vineri: Prea și-a luat-o în cap maică, prea și-a luat-o în cap.
Sfînta Miercuri: Și trufașă, de nu-i poți ajunge cu prăjina la nas. . . .
Efimer " Femeia simplă, femeia mamă, femeia gospodină-frați ortodonți, asta trebuie să căutăm, să facem să piară din capul tineretului aceste periculoase năluciri, aceste fantasmagorice visuri de mai bine. E bine cum suntem acum, cum suntem aici. Trăim în cea mai bună dintre lumi"
Voltaire: Te rog, asta-i din Candide, plagiator cu barbă ce ești.
Toți: Taci ateistule.
"În unanimite, prin sentința acestui conclav, se declară susnumita Emma Lia Hașdeu ca femeie mîndră, trufașă, acrită de viață și nu foarte demnă de încredere, mai ales în relațiile cu susnumitul K, acesta continuînd, pe răspunderea lui această relație-nu trebuie să se aștepte să primească nimic, trebuie să se pregătească pentru a fi nenorocit. . . . ". Pentru conformitate, Efimer patriarhul cel pișcher

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!