poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 804 .



omul zilei de maine
proză [ ]
jurnalul saptaminii iadului

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ionel florescu ]

2006-05-11  |     | 



Tipul se repezi ca uraganul doar ca sa se vada trintit in praf de femeia ce parea o furnica pe linga el.Sergentul opri nebunia si zise:
-Saptamina iadului este deschisa!
LUNI ORA 5 Jurnal.
Furtune cu apa rece ca gheata ne spala in timp ce iesim la inviorare iar frigul perfid ne face sa blestemam ziua cind am nimerit unde suntem.Urmeaza minute intregi in care nu vedem pe nimeni dar auzim cum suntem trecuti prin tot regnul animal, cum ni se spune sa uitam ca traim , sa uitam ca suntem oameni.Suna al naibii de cunoscut cu perioada in care eram racan la Botosani si spalam latrine.Orele se scurg parca ar fi secole si tremur de nu mai stiu de mine.Din cind in cind un doctor ne verifica pulsul si ne arunca o lanterna de buzunar in ochi.Marea sau ce o fi e nervoasa rau iar noi in mijlocul valurilor tinem deasupra capetele barcile de salvare.Facem exercitii de forta si o spun drept ca maini nu mai am.Se lumineaza incet si un petec de soare indrazneste sa se arate ca sa fie apoi inghitit de norii negri.Iesim din apa si luam nisipul la trinta urlind ca intr-o batalie cu un inamic foarte rau.E groaznic sa intre nisip ud dupa git.Teribil!Se zbiara in 5 limbi si trebuie sa fim atenti la fiecare sergent in parte.
MARTI ORA 8.
Lectii de arte martiale care se termina cu vinatai si dureri groaznice de spate si picioare.Suntem saci de box, nu exista mila, nu exista durere.Se da la greu.Invat sa rup o mina in 3 secunde, invat sa omor un om cu mina goala, invat sa fac o arma din orice am la indemina.Invat sa imi infring durerea si teama.
MIERCURI ORA 15
ore de psihologie.Credeam ca ne vom relaxa dar constat ca totul e o tortura continua.Se joaca cu creierele noastre, si de multe ori trebuie sa ne depasim oboseala si sa ne concentram la omul care ne transforma in cobaii sai.
JOI.ORA 8.
Cea mai grea zi.Trebuie sa memoram niste coduri apoi luam bataie ca sa le divulgam.Cedez de trei ori si nu sunt lasat in pace pina nu imi duc exercitiul la bun sfirsit.Am falca umflata si daca mi-ai spune sa ucid pe cineva as face-o imediat.
VINERI ORA 17
stam de 5 ore intinsi pe platou iar soarele ne arde teribil dar nu avem voie sa ne ridicam.Siumt cum apa se scurge din mine si ca voi deveni o leguma in citeva minute.E prima data cind furtunele cu apa ne ajuta la ceva.Mincam putin si bagam 10km de mars cu echipamentul in spate.Alti 10km inapoi si tirisuri pe sub sirme ghimpate cu o pusca mitraliera care trage la citiva milimetri deasupra noastra.Cine se ridica primeste gloante.Si sunt destui care o fac.Cind terminam pot vedea saci mortuari rinduiti frumos pe platou.
SIMBATA
Pace si liniste.dormim pe plaja ca niste bolovani si asteptam ziua de maine.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!