poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1623 .



Nu inca
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [CristaR ]

2006-01-11  |     | 



Se apropie incet, palida, cu cearcane adanci, cu o tristete care ii apasa corpul, parca o vad ca o roca urcata pe umerii si pe gatul ei, ingreunandu-i mersul. Nu o mai recunosc. E aceeasi ea, dar in alt fel, parca o copie mai trista si mai batrana a ei. Incearca sa zambeasca dar colturile gurii par sa nu o asculte, nu vor sa se ridice. Se lupta cu ele si in final reuseste sa le ridice putin, doar atat cat sa para ca nu e groaznic de nefericita ca ma vede, ca e aici--aici cu mine? aici in Viata? Nu stiu cum sa-mi ascund mirarea, mi-e teama sa-i vorbesc, nu stiu ce as putea sa-i spun ca sa nu o intristez si mai mult. Am impresia ca voi gresi, ca un cuvant aiurea o sa o faca sa cedeze de tot, sa izbucneasca in plans--sau nu, ea nu plange, doar eu sunt cea care plang--sau mai rau, sa continue sa ma priveasca cu ochii ei tristi si mari, parca e un copil care a vazut murindu-i animalutul preferat, ochii care ma citesc acum.....si gandesc cu groaza ca stie tot ce-mi trece prin cap, de parca gandurile mi-ar fi insemnari facute cu creta rosie pe toata fata. Stam fata in fata fara sa ne miscam si deodata, intr-un elan de duiosie si de mila care ma cuprinde fara sa ma pot impotrivi, intind mana dreapta si o asez usor pe obrazul palid al copilului trist care ma priveste. Si simt, sub apasarea usoara a mainii mele, cum se misca ceva in ea, ceva din adancul sufletului isi face loc la suprafata; si simt pe mana rece curgerea calda si nestavilita a tuturor nelinistilor si suferintei ei.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!