poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 954 .



numai iubire
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [miere_si_pelin ]

2010-01-30  |     | 



Ma infior gandind la tine...

Te simt strivindu-mi sanii cu imbratisarea ta ..simt respiratia ta ...simt freamatul trupului tau sub chemarea dorintei mele ...
Simt inlantuirea noastra intr-un cant magnific despre iubirea comuna cu infinitul, despre aromele nisipurilor fierinti...despre nostalgia unui spatiu in miscare , ce se ridica intr-o inlantuire cumplita cu cerul si apoi se risipeste peste intinderi ...

Inchid ochii si las palmele sa se joace cu trupul tau ... le plimb peste tine, cautand fiecare farama de tine ..sa ating...sa pun pecete de iubire ... sa ma bucur de vraja frumusetii din tine...sa prind si sa asez din nou acolo fiorul iubirii noastre...

E atat de bine, iubite !... E atata pace , atata tandrete si frumusete in iubirea ta !

Ma simt pe pieptul tau ... iti simt respiratia cum ma ridica si ma lasa ...sa ma ohihnesc si sa ma contopesc cu trupul tau ce ma strange , tinandu-ma acolo, deasupra ta... sa ma pierd si sa ma definesc prin tine... da...un singur trup...un singur suflet..o singura iubire...
Simt palmele tale mangaindu-ma... , simt causul lor tinandu-mi sanii ...ma odihnesc acolo...nu , nu plec ... ii vei gasi acolo ...pentru totdeauna ... asteptandu-te ...

Obrazul tau...langa al meu... lacrima mea prelinsa pe obazul tau... buzele mele cautandu-te cu adroare ......tacere ... asemeni unei rugi pe altarul vietii ...pentru a ingadui un moment de pace in univers ...un acord intre vremuri pentru iubirea noastra...

As vrea sa am ragaz sa plang ...pentru ca iubesc ...pentru ca ma implineste , ma bucura si ma fericeste iubirea ta ...si totusi...plang...

Ma urasc pe mine, iubite , ca am risipit timpul meu . Daca as fi stiut sa port cu intelepciune darul vietii as fi fost acum in ipostaze favorabile iubirii noastre . Dar se pare ca am gresit atat de mult .

Asa cum iti scriam odinioara , acum degeaba incerc sa refac din cioburi un intreg .

Tristetea mea asadar nu are nimic legat de iubirea noastra .
sa vezi si sa simti doar bucuria pe care mi-o darui .
Cu tine ”dragostea” reprezinta acel ceva , unic , ce inseamna inlantuirea miraculoasa a trupului si a sufletului in existenta celuilalt . Asa incat in mersul universului singularul sa se implineasca in ”doi ” , singuratatea sa dispara , si rosturile vietii sa isi urmeze datul .

Cu tine, iubite , vibrez ...ma rasfat , ma simt iubita si iubesc deplin , cu incantare , cu infrigurare , cu dorinta suprema de a ma adapa din tine, cu incantarea de a te sti, de a te savura , de a ma lasa coplesita de placere deplina, de incantare mai presus de fire . ..

NU, nu este numai iubire!...


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!