poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1616 .



Identitatea misterului...curajul de a spune adevar
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [soffia ]

2001-11-07  |     | 



....noapte....iar noaptea nu e decat un tablou negru,magnific,superb decorat cu stralucire pe care eu n-o voi avea niciodata...sau poate ca stelele sunt in mine,insirate pe coaste in modul cel mai elegant cu putinta,dansand ori de cate ori am curajul de a ofta si de a spune adevarul....
Adevarul,dragi oameni,e singura ratiune elementara ,pura si absoluta.Filosofia lui Blaga era misterul,acea "corola de minuni" care continua sa dainuie in personalitatea fiecaruia si in natura contemplata.Marturisesc ca am incercat sa dezvolt cu persoanele speciale sufletului meu,relatii care sa ne apropie de absolutism in sensul cunoasterii reciproce.La inceput ma temeam ca propria mea confesiune m-ar fi metamorfozat in fluture fara culori in aripi....dar sinceritatea s-a dovedit a fi continutul misterului,parfumul si nuanta inedita a invaluirii inasele deosebirii sunetului de imaginea sunetului.

...Identitatea misterului este fara indoiala una feminina,este in buzele inrosite ce imbie larostuire,in esarfe,in zgomotul adormit sau intetit al tocurilor,in nesiguranta mainii intinse spre atingere,in timiditatea fecioarei,in nepatrunsul sufletului neartificial...cat priveste prelucrarea misterului,aceasta e de multe ori josnica,trunchiata pe minciuna....Identitatea misterului este masculina prin orgoliu,prin faptul ca ocroteste asa precum un barbat indragostit isi ocroteste iubita.....
....Desavarsirea misterului este cea care contureaza ceea ce suntem...nu sunt ceea ce par si ceea ce nu pot fi...sunt ceea ce sunt,o fiinta cu adevarul misterului ei....




....si toate acestea nu sunt decat ganduri,dar sunt ale mele...si va provoc la dezvaluirea misterului din trupul si sufletul vostru....incet,cu liniste,nu total...caci fara esarfa gatului i-ar fi frig.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!