poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 918 .



creatie-incercare
personale [ Gânduri ]
sau 18:30:30

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [dunno ]

2004-07-26  |     | 



Contrast: Natura(vant, pasari, lac, soare, umbra, placere) vs. muzica lautareasca..(fara comentarii).
*
LIBERTATE.
*
Intrezaresc o porocala galbena, ce luceste ostentativ si-mi ia vederea cu o indubitabila nonsalanta. Printre frunze roscate, uscate, insa atat de vii, de calde.
Miscare. O pasare vioaie tulbura somnul linistitor al unei frunze obosite. Sau e doar vantul??
Ma cheama. Nu am puterea de a ma impotrivi.. In fond, cine sunt eu pentru a o face..??! Totul e ispita.
*
Frunzele isi etaleaza stralucirea tarzie – vor muri – le voi plange..Insa, dovada – iata! : inca si moartea e vremelnica.
Iar Ziua Invierii este cunoscuta noua, muritorilor. De ce acest supreme omagiu adus noua de catre Divinitate??
*
E atat de multa dorinta in viata.
*
Pasarile vorbesc intre ele. Ma fac pe mine, neinsemnata, demna de a fi partasa unei discutii cu simbol revelatoriu.
Pasarile sunt schizofrenice..fiecare cu lumea sa nedezvaluita..fiecare cu orizontul propriu preferat unor lumi distincte. Le invidiez pentru asta.
Sau poate imi spun Secretul Suprem..? Rostul a tot ce exista..a tot ce misca..a tot ce iubeste..a tot ce simte..a tot ce moare. Rostul Universului.. Rostul Vietii.. Rostul Universului Meu.. ROSTUL VIETII MELE, personale si private.. Ce sa fac..??!sunt autocentrista.
*
Esenta. Spirit. Incredere. CREDINTA.  VIATA
Insa cum as putea sa definesc acest cuvant magic si uzual??
Viata=ce?!
Viata (I) = vremelnicie, posesivitate, egoism, autocentrism, mandrie, vanitate, aparenta, orgoliu, EGO, pacat, trecere, pas, scara, incercare, test, proba, extemporal, foc, USA..
Viata (II) = mantuire, bucurie, extaz, nirvana, fericire atemporala, implinire, multumire, ruga, beatitudine, sfarsit continuu, nemurire, inceput perpetuu, iertare, libertate, familie, unire, simtamant, gradina, apa, esenta, origine, usor, vis, Dumnezeu, ingeri, cant, strigare, revelatie, crez, efervescenta, ideal, grija, virtute, vibratie.
Imi irosesc viata (I). O conditionare grava pentru a nu dispune de viata (II).
*
Linia apei tremura sub vant.
Resimte protectia solara.
Nu se impotriveste, din contra.. placerea o strabate..
Ce forta canta in adancuri?! Ce suflet prizonier (in)voluntar apara de-a pururi locul sfant?
*
Creativitatea Domnului este un izvor. Atat. Spunand asta, am cuprins Nemurirea. Necuprinsul, o idee de neconceput. Cate negatii. Ale cui? Ale propriei fiinte, existente..?
*
Singuratate. Dorinta. Cerinta. Refuz. Durere si iar Singuratate.
Dintr-un rationament (destul de practic, insa oare suficient de logic?) ar rezulta simplu o concluzie imbucuratoare. Singuratate = eliberare. Insa e doar o varianta a unui algoritm. Una dintr-un miliard.
*
Vizualizarea destinului. Clarviziune? Nebunie? Sau poate doar sansa? Sau doar un simplu semn?
Cuvinte mari.
*
Lumea e 95.98% mandrie si restul sensibilitate.
Iar repartizarea este atat de inegala! Trist.
*
Am senzatia ca totul se opreste cand mi-e frica. Uneori, in schimb, se accentueaza. Ca atunci cand teama de viitor, de batranete (nu numai fizica..), de moarte.
*
O cautare constanta.
*
Exista oameni si exista animale bipede ce traiesc in societatea si sufera indeosebi de snobism.
*
Vad usa. In final!! Am gasit rodul cautarilor mele…
Dar, vai! Nu ma gasesc in stare sa vad cheia…
Pipai…caut cu infrigurare, ardoare, patos, disperare… Pronie! Pentru ce imi esti potrivnica? Nu-mi taia aripile… Abia am inceput… Da-mi o sansa… Stiu ca e a 7850-a oara cand ti-o cer.
Atunci, milostiva si nu prea, satula poate de cerintele repetate si obsesiv-strigate, planse cu lacrimi de plumb ars si uscat – Cenusa Pamantului.
Forta imi raspunde neinduratoare, cu un glas impunator ascuns in spatele unui tunet:


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!