poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1220 .



Eu sunt Cronos
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Cronos ]

2004-05-01  |     | 



Nu am nastere. Vin de la minus infinit. Am fost nimic pana la Big-Bang cand m-am transformat in materie. Si poate in antimaterie este un antieu ce are aceeasi evolutie ca mine (sau o antievolutie). Orice atom din mine a trecut prin milioane, miliarde, miliarde de miliarde de alte entitati. Din evolutia materiei vii din elementele chimice, la moartea lor inapoi in tabelul lui Mendeleev si am hranit sau am daunat altei vietati si cand a murit si s-a scufundat cu mine la mari adancimi unde la presiuni imense sau temperaturi imense si trecerea timpului, l-am uimit pe Mendeleev. Si pamantul se zbate si iar ma scoate la suprafata unde vantul sau apa ma muta in alta parte. Inghitit de altceva, iesit din corpul lui odata cu transpiratia. Am ajuns in mine si poate ca am ajuns mai drevreme, mai tarziu, am plecat deja, sau voi pleca ultimul. Cert e ca voi continua sa ma perind si in si in afara pana o particula de antimaterie ma va neutraliza, si poate, sau sigur, toata materia si antimateria vor redeveni nimicul infinit de pana la plus infinit… sau intre timp voi redeveni materie sau antimaterie… Nimic am fost, nimic voi fi.
Psihic m-am nascut tarziu. Am invatat din greselile mele, din ale altora, din ce au lasat altii viitorului. Si voi mai acumula. Asa m-am nascut, un punct si-as vrea sa mor o sfera cat mai mare. Nu-mi pot da seama cat sunt de mare acum caci din interior totul e deformat. Si cand voi muri se va sparge ca un balon de sapun si ceea ce-am iubit eu, ce-am gandit eu - totul se va disipa. Nimic am fost nimic voi fi. Am fost nimic pornind din minus infinit. M-am nascut. Voi muri. Voi fi nimic mergand spre plus la infinit. Am fost un viitor pana m-am nascut. Sunt un prezent pana voi muri, voi fi trecut pana la plus infinit.
Asemenea tie, sunt eu Cronos?
28.04.2004
Claudiu

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!