poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1259 .



Grafo-clipuri 91-100
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [GeoSteph ]

2009-05-17  |     | 





Sperietură
Tocmai tastam grafo-clipul anterior când s-a întâmplat o minune: după ce am scris primele două cuvinte, “Un american”, chiar în clipa când am bătut pauza, spre a scrie cel de-al treilea cuvânt, litera minusculă “a”, de la “american” a devenit brusc majuscula “A”… Luat prin surprindere m-am speriat, și-am zis: “Ãsta adevărat popor: își scrie numele cu literă mare, nu ca noi… Ei, dar bine că n-au prevăzut în programul lor, Microsoft Office 2003, să mă ridice-n picioare, ori și mai rău să mă tragă de urechi, că le scriu numele cu literă mică!”

Întreprinzătorul
Toată viața a strâns șuruburi, piulițe, fel de fel de piese mici și mari – un adevărat depozit. Acum, iată-l la pensie. A deschis, recent, un atelier de reparat obiecte de uz casnic. Spune: voi acumula capital și voi face o fabrică de bere. Să-l credem: o va face!

Prudență
Prea multe decese din cauza că-i fură somnul pe șoferi.
Oameni buni, dacă tot v-ați urcat în mașina lor, la drum lung țineți-i de vorbă: să n-adoarmă!

Prezent
Viața fiecăruia dintre noi e un șirag de clipe venind din viitor și pierind în trecut. Clipa-tampon, singura pe care o trăim, seamănă cu un fior delicat sau brutal – “sunt”, căci “voi fi”, următor, devine aproape instantaneu “am fost”, după ce trece prin „sunt”. Dincolo de fiorul lui “sunt” nu simțim și nu gândim. Quod erat demonstrandum.

Restaurant
Mai mult mă șterg la ochi decât la gură.

Altceva
“Mulțumesc!”, zise. La care i se răspunse: “De mulțumiri am podul plin”. Era vorba, evident, de… podul palmei.

Actuală
“Mult zgomot pentru nimic” – piesă de teatru scrisă de marele Will, pe când actorii erau în grevă.

Integrare
Intrăm în Europa! Unii se mai întreabă și-acum: “Pe ce ușă – pe cea din stânga sau pe cea din dreapta?”
Pe cea din față, domnilor!

Lumină
Limba română vine de la mamă și de la tată. Prin ea ne rostim întru tinerețe fără bătrânețe și viață fără de moarte – cum o face dintotdeauna acest neam neasemuit de bun, iubitor de bine și de frumos. Punem punct și-o luăm de la capăt, numai în românește. Asemenea Soarelui.

Măsură
L-a făcut din cal măgar și i-a spus: "Iartă-mă, dragă!".

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!