poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 768 .



Cea de ieri
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [MirunaP ]

2008-11-07  |     | 



De ce nu-ti deschizi ochii sa ma vezi? Sunt aici, unde m-ai lasat! Intre Nord si Sud! In Est ma ascund de Vest, stii ca mi-e mereu teama de precipitatii, de soare puternic si de tot ceea tace!!!

Pentru mine vei fii mereu la fel! Acelasi copil ce se teme de apa,de mama, de intuneric si de note rele! Vei fi mereu la fel pentru mine! Chiar daca te-ai schimbat! Cu siguranta te-ai schimbat, nu ma prostesti tu pe mine cu o jucarie palida pitita in dulap si cu-n soricel pe post de catelus! Iti amir parul lung si stralucitor, ca un diamant...pacat ca mai mereu il prinzi in coada sau coc, nu-mi place ca nu ma pot juca cu el in voie! Si e asa fin si moale, as putea sa-l impletesc daca m-ai lasa...binetels ca nu ai timp de prostii acum...dar poate altadata?

Mmmm imi place cand vii acasa grabita, esti mereu asa de frumoasa, asa cum ne-am dorit mereu, poate chiar mai mult! Imi place cum te-ai imbracat azi! Cum te-ai machiat...imi venea sa vin sa te strang in brate, sa te pup si sa-ti zic ce frumoasa esti, dar stiu ca erai grabita! Apoi cand ai venit acasa (iti auzisem pasii grabiti de pe alee -inca mai tarasti piciorul stang, stii ca buni te-ar certa!- )apoi te-ai dezbracat incet, incet (ai fost mereu inceata cand era vorba de dezbracat, ma tii minte cand stateai ore intregi cu picioarele ridicate doar, doar vine Alina sa-ti dea jos pantalonii , apoi cand te vedeai cu sacii in caruta zicei razand ' ce bine e sa ai valetel' ). Te vad intrand in baie pe varfuri si nu pot sa nu ma intreb "de cand umblii tu pe varfuri?!' ai uitat Mitocul Dragomireinei,cand umblai desculta pe toloaca?Atunci radeai mai mult , stateai la bustul gol, aveai gauri in genunchi in loc de tocuri in picioare si umblai normal nu pe varfuri ca o mata!

Si de cand faci tu dus? Ti-e lene sa speli in cada? Stiam ca iti placea sa te balacesti cu orele in cada, de unde deobicei nu lipsea Tamara, sa stii ca n-ar fi o idee rea! Poate mai lasi si tu din orgoliu si o suni sa o intrebi de sanatate!

Heheh , imi place cand te indrepti spre bucatarie! Ti-e foame? Si mie! Pita cu slanina si cu ceapa te rog (prefer rosie, da daca nu ai nu fac nazuri! ) , pentru doi , sa nu zici ca sunt hamesita!....
Salata??? huhuhu...hooo Incep sa cred ca Iascka Baci si-a batut joc de tine, asta nu e ceapa verde! Asta e salada verde! A....stai ca m-am prins, vrei salata bulgareasca! Bine...numai sa pui ceapa muuuuuuulta, ca stii ca-mi place! Sa ma chemi cand e gata masa!

Stii, ma gandeam ca n-as vrea sa schimb nimic, niciodata! Sunt fericita ca am amintiri frumoase, (chiar daca unele ma fac trista, schimb io ceva si le fac frumoase, sau ma prefac ca nu au fost! )

E gata masa!?Da, de cand avem noi vin la masa? Uuuuuu, ce acru ii! Te rog sa ii pui niste zahar, scortisoara si sa-l fierbi, asa cum facea buni!
Ce-i asta? Unde mi-e slanina? Si salata asta ce nu are ceapa?Ce-i ala? Peste?Hooo! Stii ca io nu manc peste!? Branza? Asta ii branza telemea! Io nu manc telemea! Numa cas de casa, d'ala de cumpara buni de la Gorga! Unde ii pita? Uf, ce pita buna facea Fonoge! ....Tu fata rau ai ajuns! Sa faci foamete...asta nu ma asteptam...ma intreb ce faci tu cu toti banii aia ce ii castigi la lucru? Ca am vazut ca castigi o droaie de bani! De ce nu iti cumperi mancare?
De te-ar vede buni cum manci, ti-ar face o supa de fasole cu ciolan afumat si o tocanita de pui! Mai tii minte cum mancam doua portii din fiecare?
Hm...cafea...imi place mirosu' da nu stiu cum poti sa o bei! E mai bun zatu, daca pui niste zahar pe el!

Sfarsit Partea I

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!