poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1094 .



cand esti pierdut in tine...
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rhadookoo ]

2006-02-26  |     | 



Nu intotdeauna lucrurile sunt cum am vrea sa fie. Uneori sunt foarte departe de conceptul fiecaruia de „buna dispozitie”. Dar depinde de fiecare. Te poti trezi cu un zambet pe buze, in fiecare zi acelasi sau in flecare zi altul, mai frumos, mai diferit, mai … altfel. Sau te poti trezi in fiecare zi trist, te poti duce sa te privesti in oglinda in timp ce iti faci toaleta de dimineata si poti constata ca imaginea persoanei din oglinda nu e a ta. Tu alegi cum iti va fi ziua imediat dupa ce deschizi ochii. Poate fi buna sau poate fi rea. Am descoperit ca prea rar poti avea ce vrei doar prin simpla expunere a problemei. De obicei trebuie intai sa ai indoieli, apoi sa iti dai seama ca e imposibil sa ai lucrul pe care il doresti, iar mai apoi sa iti apara ca din senin o cale, mai usoara sau mai grea, prin care poti avea ce vrei. Nu-ti trebuie mult ca sa iti iasa chestiile astea. Nu-ti trebuie multe facultati sau biblioteci intregi de carti citite. Singura indatorire cu adevarat grea pe care o ai pentru a putea sa faci ce am mentionat inainte, este sa admiti ca ochii fara straluciri din oglinda sunt ai tai si ca pe buzele din oglinda ar trebui sa stea pictat zambetul pe care de multe ori numai in minte il pastrezi. Viata nu este o lupta desi asta e conceptia generala a oamenilor. Viata e un circ. Dar pentru a putea sa ai public, iar el sa te iubeasca, trebuie sa inveti sa ai incredere in leul care te lasa sa ii mangai coltii. Riscul e mare, dar e proportional cu castigul. Sa stii ca in afara de sansa prea putine chestii conteaza in viata. Poate si prietenii. Poate si un catel. Poate si sa te trezesti dimineata tinand pe cineva in brate care sa te priveasca cu un amestec de uimire si bucurie ca ai deschis ochii ochi. In afara de asta…restul sunt ecuatii cu diverse necunoscute. Tot ce trebuie sa inveti sunt algoritmii …

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!