poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 755 .



Bocceaua cu nori
personale [ Gânduri ]
spiritul perla

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Gladiator ]

2002-01-02  |     | 



Un vis mi-a adunat simturile intr-o bocceaua, reusind sa ma descopar, sa-mi vad adevarata fata.
Am vazut o scanteie,o sfera de energie condensata care iesise din crestet, atunci pe moment i-am gasit numele...pana atunci o numisem viata.
Un morman de sentimente si de energii ma impresurau, urcam cu repeziciune, treceam printre ele, un val de putere, de energie mai puternic decat oricare alta simtire de-a mea se napusti tot mai in sus, parca se amestecase durerea cu o placere nemaiintalnita pana atunci...
Amintiri, senzatii placute, un sentiment de siguranta imi invaluise mintea, o iubire mai presus de ceea ce numisem eu iubire imi atinse pieptul, centrul emotiilor s-a despicat, iar o floare superba si-a deschis petalele, atat de multe petale-suflete dragi mie au inceput sa ma atinga, nu puteam suporta atat de multa iubire si am incercat sa ma apar printr-un procedeu invatat in kungfu denumit "impinge muntele".
Toate ramaneau in urma, amintiri ale tuturor celor apropiati intalniti pe pamant cautand sa ma opreasca, dar contrar atentiei mele urcam cu o viteza ce depasea spatiu si timp, ma apropiam dar nu stiam de ce si de cine, in urma mea se facea noapte.
Am ajuns, am devenit lumina, un soare ce lumina totul, acum aveam acces la tot si in toate, puteam sa ating, sa vorbesc, sa daruiesc, sa iubesc, sa strig, puteam TOTUL...
Cineva a strigat la mine, m-a atins pe frunte, sangele a inceput sa circule prin artere, organele se trezeau din amortire, simturile mi-au atins pieptul intr-o rasuflare, energia vitala imi umplea meridianele, constiinta ma pregatea pt. o noua zi, un nou an.
Am deschis ochii...
La Multi Ani tati, am auzit un glas de printesa...
TE IUBESC FETITA MEA.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!