poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1008 .



poveste rupta din suflet...vampiric
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [iarinap ]

2009-02-28  |     | 



Povestea incepe undeva in bucuresti inainte ca prima dragoste sa apara deci gandurile avute atunci nu si aveau rostul. dintr-o minte de copil,cu tot cuu "ajutorul " mass mediei, n au cum sa se nasca asemenea scene. deja am inceput sa va plictisesc,ma opresc aici,si pastrez partea cu plictiseala mai tarziu.

"Dimineata.Urasc dimineata mai ales inainte de un drum lung pentru ca astept cu nerabdare sa plec.Da..fiecare fuga din orasul asta mic,zugravit in amintiri si fete cunoscute este ca o evadare sau ca o renastere,drumul purificand si ordonand ganduri.
Bagajul e gata.mai ramane sa astept.O luna in bucuresti. suficient timp sa ma bucur ca am crescut.Am doar 15 ani,fara nicio grija si totusi confuza.Cred ca e ceva genetic.DE fapt e relativ greu sa te indragostesti de un personaj dintr o carte si apoi sa l vezi intr un film si sa i ramai pe veci fidela sau macar pana te maturizezi..Aaa..si nu orice fel de personaj...Lestat-capodopera Annei Rice,pradatorul perfect,vampirul perfect.Agil ca o pisica neagra,un inger al mortii cu sageti de sange,cu ochii goi si totusi plin de el. Vedeti??Foarte complicat.
Claxonul?! a si venit masina??!? asa mi se intampla cand visez cu ochii deschisi..ceasul sta.in lumea mea nu exista timp si nici graba.Doamne de ce dispera asa?n am intarziat decat 2 minute.tipic ei.am uitat sa ti o prezint..ea e MOna,verisoara mea..el e cititorul meu fara nume.Mona e exact cum as vrea eu sa fiu..micul meu model in viata plus cea mai buna pritena.
O luna cu ea?daaa..asteptam de mult asta..mi e dor de verile petrecute impreuna prin Motru..dar timpul nu iarta nimic si a omorat tot ce eram noi atunci.
Masina porneste incet ... odata cu ea si starea mea de somnolenta..dupa 10 min ma intalnesc cu amantul meu Mos Ene care ma tine in brate aproape tot drumul ca de'.ii place sa se plimbe cu masina.Opriri putine pe traseuu asa k nu ne au intrerupt de multe ori.E deja intuneric? si deja am ajuns ?? damn*(la naiba) ce repede trece timpul.Blocul si liftul sunt la fel.doua pisici negre ne intampina voioase..pisici negre..Lestat..iar am plecat in lumea mea..scuze.
Bagaje;e despachetate,dusul gata.Acum odihna pentru ziua de maine care se anunta nebuna..dar nu chiar aatat de nebuna cum a fost.
Nu=mi vine sa cred!!!imi face patul pe jos pentru ca ii povestesc de pasiunea mea pentru vampiri.sunt mai mult decat socata desi mi a facut un bine partial,aici e mai racoare.
o perdea de somn imi incetosaza gandirea....ring!ring! suna ceasul?!? a.da e dimineata..iar.partea buna e ca mergem la strand si am pofta de balaceaaa..doar e vacanta..e varaaaa...

Gata si cu plaja si cu micile cumparaturi de haine,acum partea mai asteptata : CLUB!!adica dans toata noaptea pentru ca "epuizare" nu exista in vocabularul meu.la noi in casa deja e reuniune de fete.e haios,sunt ca niste furnicute,unele se machiaza,unele se ajuta cu aranjatul si vara mea ma "finiseaza" pe mine,e mai rau ca mama,,imi aranjaza si cea mai mica cuta de la haine.
In taxi e foarte cald plus ca suntem cam multe dar merita inghesuiala.Se prevedea a fi o seara fara evenimente deosebite..se prevedea doar...
In fata clubului ,2 persoane discutau iar in josul strazii mai era doar dara de lumina lasa de taxi.Inauntru lumea sta si asta ma deznadajduieste pentru ca eu n am venit sa stau si singura nu dansez , daca nu e veselie.
o jumatate de ora si lumea inca sta la suc.poate am venit noi mai devreme,vara mea deja vrea sa mergem si nu vreau.macar cateva melodii sa prin,am multa energie de ars.
Hey admosfera deja s a incins,muzica e mortala si totul e perefect pentru o seara nornala cu Mona.Cam la asta m am gandit cand l am vazut.Atitudine : nu mi pasa de nimic,tuns mediu cu ochii ascunsi in par..ochii care m au patruns mai mult decat orice in lumea asta si care mi au trimis ganduri neexperimentate de mine, o noutate pentru cei 2-3 neuroni ai mei.Era ca un magnet,la fel ca un vampir fiecare trasatura a sa - o capcana pentru muritori,a fost prima oara in viata mea cand mi as fi doarit sa fiu sinngura sa pot sa plec cu el si devin a lui pentru vesnicie..da,stiu,patetica exprimare..dar va doresc sa l intalniti,sa va trezeasca fiecare celula,sa faca sex cu voi doar prin ochi,,sa fie asa de profunde senzatiile,iar imaginiile asa clare incat eu inca mai mai intreb daca sigur n a fost asa.era ca o forta,magnetul cu polul opus pe care l astepti toata viata.alt lucru care m a mirat si m a pus pe ganduri la el era ca se misca repede..nu ca in filnme ci pur si simplu il scapam 5-6 secunde di ochi si aparea in alta parte a camerei,in alt colt,privind parca din exterior si selectand.era ca un corb sau ca o pisica neagra la vanatoare,singur si atent desi parea nepasator.Imi e asa de greu sa descriu ce se intampla atunci incat gandurile se blocheaza,raman acolo,in scena aia din priviri,cu Lestatul meu.Cred k Anne Rice pe el l a vazut cand a scris cartiile,a inspirat-o.poate chiar asa a fost...caci baiatul ala sigur nu era pamantean..poate era ingerul lui Lucifer venind sa ma ispiteasca sau sa ma binecuvanteze...sau era doar un suflet singur,chinuit dar insetat de sange.
Si timpul iar sta in lumea mea pe loc.e enervant sa observ ca stand cu ochii dupa El s a facut dimineata si trebuie sa plec.Sa ma mai uit odata sa i intiaresc chipul rece in minte.Hmmm...Unde-o fi?!?!Damn trebuie sa plec pt ca mona deja crizeaz..si n am sa l mai vad.cobor treptele atat de incet..nu vreau sa plec..o data sa l mai zaresc..atat..ora se deschide si iesim din club.Pe cine vad??pe Lestat la meu sta singur rezemand un gard..ma uit la el..ametesc si ma simt ca un soarece hipnotizat de un sarpe,pregatita sa fiu mancata.
Acum e prea tarziu..sunt deja n taxi si ii arunc o ultima privire..cred k am nevoie de mult prea mult somn.
In pat probabil am ajuns k un zoombie pentru ca numai stiu nimic.De 10 minute m am trezit..am dormit cam 14 ore,perfect incat sa prind apusul,sa vad cum cade noaptea pe capitala si vopseste in nergru toate gadirile,un negru tarcat de lumina felinarelor autiste.
Eu stau pe masa din baconul de la 5,privesc in gol si inca ma gandesc la ochii aia..."

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!