poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1646 .



Exercitii de seductie
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [gorunescu ]

2008-03-31  |     | 



Exercitii de seductie
de Gorunescu V.Carmen Lidia
Motto:”M-a tentat totul si, cum am fost neinfricata, n_am refuzat nici riscul, nici bucuria, nici fericirea.” (Anna Brancoveanu de Noailles)

Stimati barbati, aveti dreptate, sunteti indispensabili, dar pentru nimfomane, pentru cele care au un singur scop in viata: sa prinda un mascul performant si dotat.Sunteti indispensabili pentru telenoveliste, pentru cele care sufera de bovarism, femeile care inseala de dragul exercitiului fizic si cele care accepta sa fie inselate.Ingamfarea va este exacerbata datorita acestui gen de femei, acela care va apreciaza dupa anumite extremitati.Viata noastra, a “egoistelor” are un sens.Insa reperele noastre morale nu corespund cu ale voastre.Campul de lupta din sufletul nostru insa, vi se datoreaza.
Adesea femeile sunt comparate cu florile.Nu cred sa existe o comparatie mai frumoasa si mai potrivita.Sunt flori arhicunoscute, pe care le intalnim oriunde, in orice anotimp. Sunt si flori care ofera vietii bucurii efemere, se deschid rar si isi ofera pret de o clipa frumusetea. Aceste flori rare sunt mai vii, mai frumoase si nu se ofera privirilor oricui.
Imaginati-va ce se intampla cu o asemenea floare care are nesansa sa se deschida in preajma unui bou .De cata apreciere are parte aceasta fiinta delicata si frumoasa? Cum va raspunde boul regalului ei de frumusete? Va simti acesta sublimul clipei? Nu! Boul o va manca impreuna cu buruienile din preajma, fara ca stomacul sau gros sa simta diferenta, sau o va strivi sub copita..
Am stabilit inca de la inceput ca in aceasta alegorie femeia e floarea. Deduceti dumneavoastra cine este boul.
Domnilor, am putea sa va iubim, dar ne lipseste motivatia. Nu suntem chiar de gheata, ne place uneori sa cochetam. Ne recunoastem slabiciunile, dar nu va vedem calitatile. Asta-i problema!
Voi incerca sa ma fac mai bine inteleasa.
Eram vara la bunici, intr-un sat de munte, cu gradini mari, iarba inalta, presarata cu flori de sunatoare, ochiul-boului. Observati ca inca de la inceput apare boul ca laitmotiv.
Bunica mi-a dat o bata si m-a pus sa pazesc un …bou .Pe mine, urmasa Evei , ma impinge pacatul si ma gandesc sa-l seduc.L-am privit in ochi si am gandit ca e simplu, nici n-am nevoie de bata. Nu ma descurc eu cu un…bou? Il voi privi cu indrazneala in ochi, ii voi arata ca nu ma tem de el si….gata!….Doar e…un bou.!Credeam ca seductia prinde si la animale.Boul m-a fixat cu pupilele dilatate, a inceput sa respire sacadat, batand cu copita pamantul, pufaind pe nari.I-am strigat ”Hei, mi-am pierdut sarmul, sau nu tine si la…animale?” Da din cap pufaind pe nari si, pentru ca nu-mi poate raspunde in cuvinte, si-a aplecat capul, aratandu-mi coarnele mari si puternice.Am rupt o floare de ochiul-boului petala cu petala, incercand sa vad cum a prins exercitiul meu de seductie ”ma iubeste, nu ma iubeste…” Nervosul meu bou a inceput sa ma alerge pe camp. Ii simteam respiratia in spate, un foir rece imi strabatea sira spinarii. M-am intors cu fata intr-o noua incercare de seductie, am vrut sa-l privesc in ochi, n-am reusit insa.
Ne aruncasem de mult timp manusa. Acum intelegeam ca sarmul meu pe langa imensele-i coarne era precum un cui pe langa arcul cu sageti al lui Cupidon.
Bunica m-a salvat, fiind alarmata de tipetele mele. Boul, dupa ce ma lovise, incerca sa ma calce si in picioare.
Prin urmare, boul e un animal domestic, lipsit de sentiment. El devine violent cand aerul ii aduce briza primavaratica a undei de sentimentalism.
Aceasta a fost prima incercare de seductie.Au urmat si altele, dar nu stiu de ce mi-am pastrat o preferinta aproape morbida pentru…boi.
Prima mea incercare de seductie si, ca mai toate experientele de acest gen, si-a lasat urmele pe care le mai pastrez si astazi undeva in corp, pe partea stanga.


.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!