poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1100 .



Coming out
proză [ Ştiinţifico-Fantastică ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Perjuanisul ]

2011-12-18  |     | 



- Domnule polițist, vreau să fac o plângere impotriva mea!Vreau să vă anunț că sunt dispărut din această viață și vreau sa iasă adevărul la iveală!
"Să se facă dreptate!!!" îmi spun și vocile ce le aud din toate colțurile cercului vicios al vieții mele...
- Vă ascultăm, deoarece asta facem mereu, prin toate metodele!
- Să mai completez...Am și niște probleme de existență, de câțiva ani mi-a dispărut zâmbetul de pe față, mi-au dispărut gândurile bune, mi-au dispărut dușmanii, mi-au dispărut prietenii, mi-au dispărut speranțele și grijile, mi-au dispărut banii, mi-au dispărut tehnologiile cunoașterii umane, chiar a oamenilor de facto, mi-a dispărut frica, bucuria, jena, insectele, oamenii, haosul, hazardul mental și universul cosmic spațial, pleonasmic în sinea lui, mi-au dispărut stelele cu nume originale din copilărie și readăugite la tinerețe , apoi șterse la bătrânețe din întâmplarea unei vechi memorii fragede, subtile.....Ahhh, mă doare, n-aveți un fotoliu mai comod? Pentru cei fără de suflu?
- V-am ascultat îndeajuns!Noi, am înțeles care este situația, o să-l chem și pe colegul meu, este plecat până la toaletă, are nevoi mult mai acute decât alți concetățeni de-ai noștri, să-l înțelegem...E și el om, nu ca noi...De fapt...Am să consemnez cele semnalate întrun raport necrologic, dacă cumva mâine nu tai porcul, revin la birou, deși Crăciunul vine cu pași repezi și n-am chef să-l mănânc viu, încerc să vă rezolv problema...Aveți un telefon?
- Am avut, acum nu-l mai pot ține, e prea greu...
- Lăsați, vă putem asculta...Acum, vă rog să vă faceți nevăzut cât mai repede, avem ședințe pentru prime de Crăciun...
- Înca o mică problemă!Dacă se poate...
- Spuneți!Dar mai repede!
- Nu sunt singurul...
(Din "Marea carte - Prima parte" volumul 1, pagina 1, rândul 1)
Morală : Nu toți cei nou născuți fac parte noi...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!