poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 846 .



Roman adolescentin
proză [ ]
Capitol I continuare

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [micascriitoare ]

2011-08-25  |     | 



Ryan, blond cu ochii albastrii ca marea,-practic te inecai in ei-,-tehnic innebuneai pe loc-,avea dantura perfecta, frizura perfecta, corpul perfect,arata ca un zeu grec. Cum sa zic stiti voi cum arata atletii :foarte HOT¹.Dar totusi eu il preferam pe Brandon :baiatul cuminte cu ochii turcuaz,si parul negru ca abanosul ².Brandon arata mai bine ca orice actor, ca orice cantaret. Daca il cunoasteti pe William Levi, sau l-ati vazut la televizor,trebuie sa stiti ca baietii aratau mai bine ca el . ( Cautati pe net poze  )
Trebuie sa zic ca in dimineata urmatoare Rick intra in camera mea cu factura de la telefon. Pot sa zic ca avea chiar o figura amuzanta :rosu la fata, parul ridicat,parca luase foc.Stiam ca urma sa tina o lunga predica despre folosirea telefonului.
-198....198 de lei ?Factura de telefon ?
-Si tu ai vorbit, Rick ! Asa ca nu mai spune prostii !
Se intoarce si inchide usa cu putere.Ce putea sa-mi faca ?Nu numai eu am vorbit.Ma imbrac si ma duc sa fac jogging.Pot sa zic ca incep sa rad deoarece eu faceam jogging imbracata in fusta Nike si prin fata casei lui Brandon si Ryan. Am uitat sa mentionez ca cei doi erau frati ?Deci fug prin fata casei lor vreo jumatate de ora, cand ‘’joggingul ‘’ meu incepe sa dea roade :O perdea trasa rapid ori de cate ori ma intorceam cu privirea inspre casa, voci grave care doreau sa isi sopteasca una alteia cand deodata iese Brandon cu gunoiul. Parca ma astepta sa trec pe langa el.
-Buna, Chloe ! Ce faci ?
-Da uite, umpic de jogging.Tu ?
-Da am dus si eu gunoiul...Esti libera diseara ?
-Da....de ce ?intrebam eu cu o expresie a fetei uimita dar in sinea mea stiind ca ma va invita undeva.
-Diseara este petrecere la Jessica si m-am gandit ca vei putea merge cu mine.
-Jessica ?ma gandesc eu. Adica parca ma invita intentionat ca sa nu vin. Dar cred ca eram putin paranoica. Deci am raspuns :DA ! cu tot avantul pe care il aveam.
-Bine, vin sa te iau la ora sapte. Imi dai numarul tau de telefon ca sa te sun daca va interveni ceva ?
- Da, desigur !Desi speram sa nu intervina nimic. Numarul meu este :072*******.
-Merci ! Ne intalnim diseara.
-Okey ! Pa !
Zici ca da-se norocul peste mine. Adica eu si Brandon...EU si BRANDON ?suna bine.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!