poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2216 .



Poveste de dragoste......
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [blonda_anny ]

2005-07-28  |     | 



Era odată un băiat născut cu o grava maladie. O maladie pentru care nu exista un leac. Avea 17 ani, dar putea muri in orice moment.Traia in casa lui, sub asistenta permanenta a mamei sale ... Obosit de stat in casa, a decis sa iasă măcar o data. Ceruse permisiunea mamei sale. Ea a acceptat. Mergând prin cartierul sau, se uita pe la magazine. Trecând pe lângă un magazin de muzica, privi prin vitrina si observa prezenta unei tinere fete, de vârsta lui. A fost dragoste la prima vedere. Deschise ușa si intra, privind la nimic altceva decât la fata. Apropiindu-se încet, sosi la tejgheaua unde era fata. Ea îl privi si ii spuse surâzând: "Pot sa te ajut?''. In timpul acesta el gândea ca acela era cel mai frumos zâmbet pe care l-a văzut in viata sa. Simțea impulsul de a o săruta. Bâlbâindu-se ii spuse: "Da...hmmm ...ummm. Mi-ar plăcea sa cumpăr un CD". Fara sa se gândească, prinde primul CD pe care îl vede si ii da banii. "Vrei sa ti-l împachetez?" -întreabă fata zâmbind din nou.El ii răspunse ca da. Incetisor, ea merse in magazie si se întoarse cu pachetul si i-l da băiatului. El îl ia si iese din magazin ... Se întoarse acasă, si din acea zi, mergea la acel magazin in fiecare zi sa cumpere un CD. Fata îl împacheta mereu, iar el se întorcea acasă si îl baga in sertar. El era prea timid pentru a o invita in oraș si de cate ori încerca, nu reușea niciodată. Mama lui a aflat de aceasta situație si îl încuraja sa încerce ... așadar in ziua următoare el isi făcuse curaj si se duse la magazin. Ca in toate celelalte zile ... isi cumpăra un CD si ca intotdeauana ea îl împacheta. El a luat CD-ul si in momentul in care fata era distrata, a pus repede o foaie cu numărul lui de telefon pe tejghea, apoi a ieșit in fuga din magazin. "...Dinggg!!'' . Mama lui răspunde la telefon. "Alo???'' Era fata, ce întreba de fiul ei. Mama îndurerata a început sa planga in timp ce zicea: "Nu știi???...a murit ieri " A fost o tăcere îndelungata întrerupta de plânsul mamei. Mai târziu mama lui a intrat in camera fiului pentru a si-l aminti. Decise de a începe sa se uite prin lucrurile lui. Deschise sertarul si cu mare suprindere găsise un munte de CD-uri împachetate. Nu era nici măcar unul deschis. A cuprins-o curiozitatea, văzând atâtea si nu putu rezista, a luat un CD si s-a așezat pe pat, uitându-se ... când un bilet iese din pachetul din plastic ... Mama l-a luat pentru a-l citi; scria:"Esti frumos!!! Ai vrea sa ieși cu mine?? Te iubesc ... Sofia. " Mama emoționata deschise si alte CD uri si găsise si alte bilete; pe toate scria același lucru…

MORALA : Asta e viata ! Nu aștepta prea mult pentru a-i spune cuiva special ceea ce simți. Spune-i astăzi. Maine va putea fi prea târziu. Acest mesaj a fost scris pentru a te face sa se reflectezi asupra acestor lucruri ... încetul cu încetul ... poți schimba lumea

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!