poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1837 .



Finis
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [zahnatika ]

2004-10-30  |     | 



Au fost o data doi fluturi care isi falfaiau aripile suave cu ganduri de iubire si pluteau impreuna pe aburi de dragoste...

Ieri a murit(oficial) Vera...Cu o carte in mana ,la lumina unei lumanari tremurande ,ce cu mult timp in urma trebuia sa fie daruita altcuiva.
A murit tot ce a fost ea o data,a murit cu ea iubirea din trecut si din viitor,cea pe care trebuia sa o daruiasca lumii..I-au murit visele azurii si i-au ramas doar cosmarurile...Acum ea e o iluzie,o zombie a ce a fost o data,ceva inutil si mai ales...fara viata.

"M-ai mintit ieri" ,i-a spus el,"cand te-am intrebat daca ma mai iubesti m-ai privit in ochi si fara sa eziti m-ai mintit spunandu-mi ca ma iubesti ...te urasc!!"...insa nu-l mintise,chiar il iubea.

Nu mai are rost,nu mai este acea copila inocenta ,hazlie si dornica de cunoastere,care facea pe toata lumea sa rada si sa planga ...dar de fericire(pana si atunci avea remediul de a plange noaptea,era o obsesie,ca un antibiotic necesar.altfel nu mai era amuzanta,inocenta,hazlie si...Vera).
Nu mai are rost,nu mai e aceeasi.A murit acea Vera,nu mai exista lacrimi si tacerea e rugaciunea ei.

El va fi fericit dar gol(l-a golit ea de tot ce-i mai ramasese bun).Va avea o sotie frumoasa,blanda care ii va daruii copii frumosi si cuminti.Dar nu va fi "el" pe care-l cunoscuse ea.De acum se va gandii la ea poate in fiecare zi ,apoi in fiecare saptamana incetul cu incetul va ramane o amintire pe luna ,pe an pana cand intr-o zi o va uita...se va trezi fara ea ,fara amintirea ei ...nimic!Insa din cand in cand il va durea inima fara sa stie de ce,dar ea(inima) va stii ,o uraste!!

Si azi dimineata s-a trezit Vera si a privit astrul rosiatic ce lumina bland zarea ,insa nu o mai incalzea si nici macar nu o mai impresiona cum facea alta data,era un simplu...astru.Si de acum inainte nimic nu o va mai atinge,poate doar inghetul iadului sau poate..ii va placea...
Visele lor(pentru ca fusese visele lor mai mult timp decat crezuse el) s-au spulberat.El o ura...ea nu era...si asa si el si ea mergeau pe drumuri in paralel insa niciodata drumurile lor nu se vor mai intalnii...


Noapte buna,puisor...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!