poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 740 .



sunt un copil
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ElaBaby ]

2007-03-20  |     | 



În seara asta am citit ceva,o poezie sau așa ceva.Era,da,da,pentru el.Cu el.Și m-am gândit...oare dacă aș fi făcut eu asta aș fi fost la fel de poetică?La fel de grozavă?Sau aș fi părut o prostuță?Dar am scris eu despre el!Am scris despre lucrurile pe care visez să le facem împreună.Am scris despre ce simt eu.Despre cât de femeie mă simt când sunt cu el.Și despre cât de copilă mă face să mă simt în același timp.Desigur,nu mă pricep la vorbe la fel ca fata care a scris poezia.Am recunoscut că mă blochez când vine vorba de el.
Mă întreb uneori...la ce mă pricep cu adevărat?Mă pricep să-l ating?Să-l fac să simtă acea plăcere care îl topește?Dar oare îmi este de ajuns doar atât?Da,este mai mult decât suficient să știu că e acolo cu mine în clipa aia,pe mine mă ține în brațe.Sunt a lui și e al meu.Ne posedăm unul pe celălalt.Și e bine.Sunt fericită.Nimeni nu-mi poate lua clipa aceea.E a mea.Iar eu aparțin acelei clipe.
Nimic din ce scriu n-are sens.Dar scriu.Am o mie de gânduri.Vreau să rămână așa,dezordonate.Vreau să rămână și iubitul meu printre ele.
Sunt ca un copil.Păstrez păpușa și fac mereu același joc cu ea,retrăiesc mereu același moment,ascult mereu același cântec...sweet jane oh sweet jane...copilul care fredonează cântecul care-i aduce aminte de copilul pe care îl vrea ca tovarăș de joacă...
Sunt ca un copil,vreau tare mult ceva.Aș face orice ca să obțin ce-mi doresc.Dar între timp apare altceva...apare sentimentul că nu e vorba de a-l avea,ci de a-i oferi perfecțiunea mea.Luv.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!