poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1452 .



tigara
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cici ]

2006-08-09  |     | 



Mi-a ramas in gat gustul tigarii pe care urma sa o fumez, pe care o doream cu atat ardoare. O visam de cateva zile. O adulmecam si o simteam ca pe un sambure de cireasa ce se lipeste undeva, in mintea mea. In scurt timp a reusit sa fie prezenta in tot ceea ce doream in aceea clipa. Am urmarit acea tigara. Inca o vreau si acum. Dar nu tigara in sine, ci ce ramane dupa. Doar fum, cativa nori de fum ce se ridica dintr-o scrumiera.
“Iar am uitat sa o sting”, spuse el.
Cu ochii la ea dar cu privirea la cealalta, ce dansa in coltul opus al incaperii, el isi intinde mana cautand printre resturile de hartii tigara ce inca adulmeca in scrumiera. Ea il oprese.
“Las-o, e demult arsa!”
El isi mai aprinde una. Figura lui vorbeste de la sine. Atunci cand fumeaza, ochii ii sunt mai mici, mana strange tigara si parca de-abia o tine. Mereu priveste fumul. Inghide ochii si il elibereaza. In cateva secunde s-a spulberat. Mai schimba 2 vorbe si mai trage un fum. Pe ea o fascineaza. Il priveste... ii place si totusi se teme. Poate iar nu va stinge tigara. De data asta il va lasa sa o caute, sa o striveasca sa o faca scrum. Muzica este pe gustul lor.
“Hai sa dansam!”,spuse el.
“Poate mai incolo, poate la urmatorul dans”,raspunse ea.
“Trebuie sa asculti cantecul, sa-i intelegi ritmul, sa dansezi cu el!”
”Dar eu vreau cu tine”,spuse ea.
”O sa fie, o sa dansam si impreuna “, ii promitea el.
Degetele i se inclesteaza, pumnul se strange. Respira greu si repede. Se duce in ring, se dezlantuie si isi scoate esarfa care cade. O calca si danseaza. Nici nu a observat pentru ca era prea prinsa in joc. El se duce in coltul opus al incaperii.
“Te privesc de cand am intrat. Vino cu mine…sa te invat sa stingi o tigara!”

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!