poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1215 .



cea mai cautata marfa, placerile.. ..
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [dariogyou ]

2009-02-17  |     | 



Senzatii plasticizate…cumva de arhivat…si de consumat in vremuri de sec existential… golurile se resorb, gindul se omogenizează, gindul curge și ia orice forme..
o sa incerc sa plastifiez citeva…producere de placeri .... fals nou la dispozitie..

Si din nou realizez ca poate-s un bolnav de placeri inchipuite..( acea sintagma intilnita pe net-adevaratul eroism, cel al placerii ..la mine neobsesiva..nu arde, nu ma da peste cap..e una controlabila ,programabila, in care pot sa spun acum si apoi gata…pot sa ma decuplez de la ea si sa trec la ritmul normal, monoton, cenusiu, util, responsabil )..

placerea analizei placerii.. schizanaliza ?…deconstructie ?…timp pierdut.fuga de real..placere , placere, libertate intreaga…

Sigur nu am anvergura de plezirist..centrarea asta pe mine e una de test..sper sa stiu cind sa ma opresc
Nu sint artist ca sa pot suporta consecintele unor placeri intense..aleg placerile in doze controlabile, de lung parcurs..probabil ca placerile intense,devoratoare,patimase dau valoare umanului..si sint terapeutice..ceea ce nu te distruge, te intareste..nu sint pregatit sa le incerc ..poate o teama de foc sau doar teama de contaminare..si si , pb…


Calupuri de precuvint,embrion de gind..sadismul cu care ucid cuvinte..vreau sa le aud geamatul si implorarea.. sa le cenusesc, sa le sorb viul infocat..focul,flacara,ardentul..esenta de cuvint..sa le vad furisul in hatis de scapari..cuvinte ambalaj corodat ptr foc..foc prelins prin vene si nervi..cuibarit in artere si viscere…tie-ti apartin..

Halci de idei,gind modular , amovibil..

n-am luat-o razna.e doar un endoscop de cortex.vreau sa nasc cuvint..sa fiu infimul meu dumnezeu..sa-I dau lui o mina de ajutor..sa-l conduc prin mine, sa ma recunoasca..sa-l cunosc..eu, el, in templul meu( merci lucian blaga )..templier si cruciat totodata….

Caut sa ma excit cerebral..placeri ideale..ca o bomboana ptr nefumat…

Yoghin de mucava..doar eu cu mine, in menajeria asta numita ratacire…

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!