poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2890 .



OPRITI PAMANTUL! VREAU SA COBOR!
personale [ ]
SUNT CEL MAI PUTERNIC SPERMATOZOID!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [invizibilul ]

2005-10-03  |     | 





Mi-am pierdut virginitatea timpului intr-o zi, a mea, intr-o secunda a mea, intr-un an al meu. Exact de atunci am devenit EL, EU am devenit EL. Timpul. Tot de atunci m-am transformat in cifre, intr-o combinatie finita de cifre, respirate de vant. Primul chip cunoscut a fost Cuvantul, care-si luase forma unui batran incaruntit. “Bunicul”! N-am inteles, eram preocupat cu numaratoarea primelor batai ale inimii, dar cand mi-a spus a treia oara “bunicul”, mi-a fost clar. Deci, eu eram bunicul! Era foarte clar. Trebuie sa fi fost o ruda de a mea. Dar cine sa fie batranul incaruntit cu ochii mari si-albastri?! Si cum prima idée mi-a venit din buric , imi zic: “trebuie sa fie un nepot”. Asadar, era clar, il aveam in fata pe nepotul meu. Batranul cu parul carunt. Dintr-o ecuatie intre EU si EL lipseau ei, parintii. Doua secunde deghizate-n silabe au venit sa-mi atinga nasucul : “-E baiat”! O silaba El, o silaba Ea, intre ele un saculet rosu, tin foarte bine minte ca era rosu. Mi-au zis: “-In acest sac albastru iti e virginitatea timpului, de acum e al tau. E unicul cadou pe care ti-l putem oferi!”. Mai tarziu , Ea si El s-au definit ca fiind mama si tata.
Si-au disparut toti, atunci cand ochiul meu stang privea in ochiul meu drept si ochiul meu drept privea in ochiul meu stang. O strafulgerare nascuta din ombilic imi impinge bratele catre unicul meu cadou, saculetul… deja violet. Aceste crengi ale trupului mi-au pictat Curcubeul-sac exact in fata ochilor. De atunci ochiul meu drept nu a mai putut privi niciodata drept in ochiul meu stang, iar ochiul meu stang nu a mai putut privi niciodata drept in ochiul meu drept!
De atunci separ boabele astea de grau de cele de neghina. De atunci tot numar cate sunt de grau si cate sunt de neghina! De atunci numar mesele pe zi, transform mancarea in cifre, florile in cifre, transform oamenii in cifre, prietenii in cifre, timpul in cifre, totul e in cifre… Am inebunit numarand intre zero si noua!
Si sacul meu curcubeu creste cu fiecare bob scos! Vreau inapoi cifra mea, cifra-sentiment de care nu ma plictiseam atunci cand ochiul meu drept privea drept in ochiul meu stang, atunci cand ochiul meu stang privea drept in ochiul meu drept!
Vreau inapoi cifra-sentiment, cifra eternitatii!
De ce ati transformat Sentimentul in cel mai puternic spermatozoid?!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!