poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 126 .



Teatru
personale [ ]
Arte, regie, teatru, cinema

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2022-04-01  |     | 



Transmiteţi acest mesaj artiştilor, actorilor, regizorilor, dramaturgilor, scenariştilor, iubitorilor de film şi teatru şi cântăreţei Laura Bretan.

Cum spuneam, eu, Gudruman Edison sunt cel mai isteţ om din univers şi din toate timpurile, dar atunci când Idealul, Tatăl Ceresc îmi împrumută isteţimea, omniscienţa sa.
Sunt şi cel mai bun regizor de film şi teatru din toate timpurile. Iată, am regizat în secret această piesă de teatru uimitoare, ideală „Farsa maestrului Pathelin”, cu Dem Rădulescu, Tamara Buciuceanu, Petrică Lupu, iată piesa de teatru în versuri:
https://youtu.be/jl4fpIIGFDc
Am scris şi versurile, scenariul, replicile piesei, comediei, cuvânt cu cuvânt. Dem Rădulescu, Adrian Păduraru, Oana Pellea, Amza Pellea, Emil Hossu, Ovidiu Iuliu Moldovan, Rodica Mandache, Rodica Popescu Bitănescu, Petrică Lupu, Ion Caramitru, Cornel Vulpe, Ioan Mihalache, Birlic, George Constantin şi alţi câţiva sunt cei mai buni actori români.
Deci în această piesă puteţi vedea isteţimea mea desfăşurată, nuanţată cu umor şi geniu, abilitate, puteţi observa ritmul şi accentele şi întorsăturile isteţe ale pronunţiei şi vorbirii mele pe care o redau cu isteţime actorii, sunt meşter.
În această piesă învăţaţi să gîndiţi genial, isteţ, aşa pe prima treaptă, cea mai simplă, rudimentară, de începător, ca să puteţi apoi descoperi celelalte o infinitate de trepte mai înalte, mai isteţe ale isteţimii, omniscienţei mele primite de la Tatăl Ceresc, Idealul.
Dar această piesă vă vorbeşte de următoarea situaţie care vă ajută să începeţi să gândiţi isteţ, altfel decît de obicei, mai bine.
Sunt farsorul din această piesă de teatru care am cerut în alt text recent să mi se dea zilnic un sac de 50 kg de hrană de la biserică şi binevoitori şi să mi se dea mie banii, averile poliţiştilor, jandarmilor păcătoşi care m-au deranjat.
Acum vă rog să verificaţi în piesa asta de teatru că deşi am renunţat să mai iau aceste averi şi sacul de hrană, totuşi mi le iau cu Dumnezeu, ca un farsor cinstit, un Păcală de la hulpavii ăştia zgârciţi, fără ca ei să înţeleagă cum le iau, tocmai prin renunţarea abilă la ele.
În pagina mea de facebook găsiţi alte cîteva mii de piese de teatru, multe bunişoare şi câteva proaste, amestecate, adunate în mixuri de sute de piese. Vă recomand piesa Galileo Galilei, de Bertolt Brecht, regizată în secret tot de mine, iată aici piesa asta.
https://youtu.be/3kDMiiHDp54
Vă recomand şi emisiunea cu piese de teatru de basme pentru copii de sâmbăta dimineaţa pe la ora 9, de la Radio România Cultural şi emisiunea de teatru de comedie de la ora 23, de la Radio România Actualităţi.
Veţi descoperi în piesa asta de teatru „Farsa maestrului Pathelin” un alt soi de isteţime, a mea, diferită de a voastră, necunoscută vouă, cu care conduc lejer omenirea ca un Mesia, spre triumful binelui.
Vă recomand şi siteul eteatru.ro şi Teatrul Naţional Radiofonic, au multe piese de teatru foarte bune, deşi mai au şi ştifturi de piese uneori.
Cam asta aveam să vă spun despre teatru, audiţie fericită.
Iar dacă nu mă credeţi, întrebaţi-i pe actorii români cei mai mari, că cei cinstiţi vor recunoaşte că de un secol regizez miraculos în secret piesele lor şi emisiunea „Bursa de umor”, şi le scriu şi le suflu mereu, ca un sufleur miraculos replicile lor celebre şi comice. De exemplu, eu i-am suflat lui Sergiu Nicolaescu replica aia îndrăgită de români „Un fleac! M-au ciuruit!...”, dar i-am suflat şi lui Clarck Gable replica aia haioasă: „Franckly my dear, I don’t give a damn!” din filmul „Pe aripile vântului”.
Vă mai spun că teatrul şi filmul românesc şi Teatrul Naţional Radiofonic de la Srr, cu secţiunile sale toate inclusiv cele de basme, comedie sunt cele mai bune de pe glob, cu cei mai isteţi actori de pe glob, actorii români.
Eroul principal din piesa „Galileo Galilei” este deasemeni între aceşti primii cei mai buni actori romîni, îl auziţi în această piesă şi trebuie să aflaţi cum îl cheamă, e un om milostiv şi cu mult adevăr în minte.
Dar nu trebuie să demonstrez că sunt eu părintele teatrului, ci vreau doar să vă bucuraţi de adevăratul teatru, ca spectatori.
Şi Victor Rebengiuc e un mare actor.
Cei mai buni actori români, pe locul 1 sunt Adrian Păduraru, pe locul doi fiind Ion Caramitru şi Oana Pellea şi actorul acesta neştiut din piesa „Galileo Galilei” de care vorbeam adineauri.
Iar Rodica Mandache şi Oana Pellea sunt cei mai isteţi actori români.
Evident, biserica şi poliţiştii nu mi-ar fi dat cinstit averile cerute, deci le recuperez altfel, aflaţi în povestea cu Pathelin cum, le iau astfel ca să fie bine şi cinstit şi nimeni să nu regrete, nimeni să nu se opună şi toţi cei buni să se bucure.



.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!