poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 121 .



Laura (partea 18)
personale [ ]
Iubirea, iubirea, doar iubirea

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2022-02-22  |     | 



Transmiteţi acest mesaj cântăreţei Laura Bretan.
Dragă Laura, mă întrebai cine sunt prietenii mei. Iată cine sunt ei:
Scriitorul de comedii Branislav Nuşici, căruia eu îi scriu miraculos comediile şi el ia succesul lor pe seama lui, bun tovarăş, ia şi drepturile de autor, adevărat comedian.
Apoi, prietenii mei sunt actorii de comedie Toma Caragiu, Dem Rădulescu, Mişu Fotino, Octavian Cotescu, care în videoclipul următor joacă piesa mea, comedia mea „Răposatul” de Branislav Nuşici, adică de mine, Edi, poţi să îmi spui Nuşici, dragule, sau Edi sau Edison. Iată clipul cu comedia mea „Răposatul”, eu sunt răposatul ce păream cândva Isus, sunt Mesia al tău, reînviat.
https://youtu.be/Cz-68_3jB9w
Acum, în această comedie eu am scris scenariul şi replicile actorilor, sunt regizor, tot cel mai bun din toate timpurile, poate chiar singurul regizor de pe glob, că fac filmele bune numai eu.
Acum ce am vrut să îţi spun ţie în piesa asta, comedia din acest clip?
Iată, am murit ca Isus, Mesia în urmă cu două milenii, care e reprezentat de personajul Pavle Marici în piesa asta. Apoi reapar, reînviat, ţie ca soţie a mea, numită Rina în această piesă, eu luînd numele Şvarţ în loc de Pavle, adică Edison, în loc de Isus.
Sigur că nimeni nu crede în piesă că am reînviat, toţi sunt bulversaţi să vadă mortul reînviat, mai ales clerul bisericii care spera să nu mă mai revadă, să nu dea de adevăr, cinste ci să fure averi şi să se îndoape cu orice, oricît, cu mâncărică şi atît.
I-am criticat pe toţi că sunt hoţi, ticăloşi în piesă şi le spun că le fac Judecata, adică Judecata de Apoi din Biblie.
Aceşti hoţi din piesă sunt şi fariseii din vremea lui Isus şi clerul Bisericii creştine de azi, care iau, aşa în joacă, în mişto misiunea mea de Mesia şi nu ascultă cuvîntul meu, poruncile Tatălui Ceresc ce le-am comunicat deja lor.
Deci, am regizat şi această comedie, ca să fii mulţumită. Altceva ce ai vrea să îţi regizez, film, teatru, orice, îndrăzneşte, cere şi vei avea.
Clerul bisericii creştine nu cred că eu am reînviat şi că suntem în Apocalipsă, dar părerea lor nu contează, contează părerea lui Dumnezeu, nu îi consultă pe ei.
Am regizat iar piesa asta, iată, poate versiunea asta îţi place mai mult:
https://youtu.be/cMlV_wWdQKs
Sunt şi conducătorul planetei, dar sunt analfabet, şi Toma Caragiu a rîs de mine în piesa următoare, „Analfabetul” de acelaşi deranjant Branislav Nuşici, din care tot nu am aflat ce e un analfabet;spune-mi Laura, ce e ăla analfabet?, lămureşte-mă!, vezi că scriu cu greşeli.
Iată piesa:
https://youtu.be/lFlEUYOeRCQ
Dacă nu ai înţeles, iată alt prieten al meu, actorul Birlic, în piesa „Doctor în filozofie” în care pretind că sunt filozof, pot fi, chiar şi analfabet, dacă şi Branislav Nuşici este scriitor, ca mine şi ca cei de la Uniunea Scriitorilor, aceiaşi analfabeţi şi la ei la Usr.
D,D,,Dar azi se spune scriitor, nu analfabet că sunt alte timpuri.
Iată piesa asta, regizată în secret de mine:
https://youtu.be/jmKHjXxaU9M
Pentru că nu ştiai, iată alţi prieteni ai mei, aftorii, pardon, actorii din piesa de comedie următoare, regizată tot de mine, Cornel Vulpe şi copilul, cu Dem Rădulescu:

https://youtu.be/InJVR0EyLp4
Iată alţi prieteni ai mei, actorii din comedia următoare a lui Branislav Nuşici:
https://youtu.be/TIVu6W2IfKg
Nu greşesc intenţionat literele şi gramatica, punctuaţia, este o întîmplare, moştenire din Usr, scuze. Tot nu intru în Usr, nu au şi nu vor avea Nobel ei, o să am eu, dacă prostesc Academia Şuedeză că ştiu gramatică.
Pe curând.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!