poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 142 .



Laura (partea 15)
personale [ ]
Iubirea

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [maxinminin ]

2021-12-24  |     | 



Transmiteţi acest mesaj cântăreţei Laura Bretan.
Dragă Laura, să fii cuminte şi să te joci cum îţi place de sărbători. În afară de scribd.com, găseşti multe cărţi pe care le poţi copia în laptop, smartfon pe z-library. Acestea două scribd şi z-library sunt cele mai bune biblioteci, izvoare de cărţi pe care le ştiu.
Să fii cărturar îţi urez, pe curând.

Transmiteţi acest mesaj de azi, sâmbătă, 25 decembrie cântăreţei Laura Bretan.
Dragă Laura, mi-ai spus „Make room” în una din ultimele tale postări.
Deci îţi fac loc, aici la Herculane. Vino în Herculane acum, spune-mi unde şi când ne întîlnim în Herculane. Rămâi în Herculane pînă ajung eu la tine, oricât ar dura asta. Când ajungi în Herculane aşteaptă şi mesajul meu pe Internet prin care te anunţ că vin la tine şi că am citit pe Internet mesajul tău prin care mă anunţi unde şi când vii în Herculane. Eu nu mai locuiesc în Herculane acum.
Transmiteţi acest mesaj cântăreţei Laura Bretan.
Dragă Laura, rămânem împreună şi după revelion mereu. Îţi voi scrie mereu, săptămânal toată viaţa mea. Sărbători fericite, la mulţi ani îţi urez. Acum vreau să scriu o poveste interesantă, isteaţă, numită „Povestea cronovizorului”, despre un aparat cu care poţi citi şi vedea toate cărţile şi lucrurile din trecut, viitor, univers, care e visul cărturarilor, scriitorilor, cititorilor, artiştilor, savanţilor. Voi pune şi pe blogul meu, edison50.blogspot.com această povestire, citeşte-o, ea e cadoul meu de sărbători pentru tine. Am scris deja pe blogul meu nişte texte despre cronovizor în care explic cum îl vom inventa, dar sunt detalii tehnice pentru savanţi, nu ştiu dacă te interesează tehnologia.
Pe curând

Transmiteţi acest mesaj, povestirea „Povestea cronovizorului”, cântăreţei Laura Bretan şi omenirii, cadoul meu de sărbători pentru voi.
Când televizorul meu holografic devenind cronovizor a început să îmi arate în holograme imagini adevărate din viitor şi din trecut am fost surprins.
Acolo multe lucruri erau altfel decît anticipam noi. Multe cărţi, arte, ştiinţe, construcţii, tehnologii, învăţături noi, mult mai isteţe decât ne închipuiam erau acolo. Roboţii şi computerele viitorului, mai isteţi decît oamenii creau în o secundă mai multe ştiinţe şi invenţii decît a făcut omenirea în ultimele 400 milenii. Dar computerul viitorului era un ceas de mână cu holograme, mic cît o medalie, un cronovizor conectat împreună cu toate civilizaţiile extraterestre la internetul universului. Prin el comunicam cu toste civilizaţiile universului.
Cu ştiinţele astfel copiate, învăţate din viitor mi-am făcut un cronovizor mic cu holograme. Cu el am citit cărţile bibliotecii din Alexandria dispărute în incendiu cu milenii în urmă şi toate marile cărţi ale trecutului şi viitorului şi extratereştrilor.
Cu cronovizorul l-am văzut pe Arhimede calculând aria şi volumul sferei şi aria cercului, pe Diogene cel isteţ locuind în butoiul său şi scriind filozofia lui uimitoare, pe Robin Hood alergând în galop prin codrii Sherwood, pe Karl May scriind ciornele romanului Winettou, pe Tomaso Albinoni compunând melodiile sale.
Erau holograme,imagini cu adevăraţii învăţători ai omenirii, nu actori în filme artistice părînd un savant sau altul.
Construcţii uriaşe în viitor modificaseră geometria continentelor.
Matematica viitorului se făcea cu calcule prescurtate numite math tricks, mult mai rapide şi isteţe decât calculele de acum.
Urmăream cu interes la cronovizor filmele artistice ale mileniilor viitoare şi melodiile, operele de artă, picturile, sculpturile, dansurile, piesele de teatru ale viitorului.
Uneori discutam prin cronovizor cu marii savanţi şi artişti ai mileniilor trecute şi viitoare cum ai vorbi prin camere video azi.
Părerile, lucrările, operele de artă, ştiinţele oamenilor, artiştilor, savanţilor viitorului erau altele, mai bune decât ale noastre, dar erau la fel, pline de omenie, având binele, idealul ca scop şi învăţător.
Adică şi la ei binele, omenia, setea de ideal erau aceleaşi ca ale noastre şi mă bucuram mult văzând asta.
Am ales şi adunat în o bibliotecă pentru mine cîteva sute mii de copii ale celor mai importante conferinţe, opere de artă, cărţi, texte, invenţii ale trecutului şi viitorului, omenirii, extratereştrilor pe care le-am transformat în învăţături, invenţii, tehnologii. Aceste tehnologii uimitoare le construiam singur chiar în atelierul meu. Când discutam prin cronovizor cu marii savanţi ai trecutului şi viitorului
am fost insistent întrebat de Albert Einstein, Nikola Tesla, Immanuel Kant, Arhimede, Isaac Newton, Thomas Edison, Euclid şi cei mai mari artişti, gînditori, filozofi muzicieni ai omenirii unde şi cum pot ei obţine învăţăturile cronovizorului meu şi copiile mele, sute de mii de copii ale învăţăturilor, cărţilor, operelor de artă ale trecutului şi viitorului din biblioteca mea.
Ele sunt la vedere, le găsiţi cu cronovizorul inventat de mine în textele mele de pe blogul meu, dacă îl fabricaţi.
Eram uimlt că vedeam toate lucrurile din univers şi din eternitate, trecut, viitor cu adevărat, nu doar în filme artistice imaginare.
Priveam fiinţele din toate planetele universului şi numeroase corpuri cereşti şi fenomene cereşti neobişnuite din univers pe care acum omenirea nu le cunoaşte.
Am aflat cu cronovizorul răspunsul la toate întrebările mele şi ale omenirii şi ştiam acum datorită lui de trilioane de ori mai multe lucruri decît omenirea, mult mai importante decât cele ştiute acum de omenire.
Dar în final viaţa oamenilor viitorului s-a desprins de toate astea, căutând mila, Idealul care e stăpînul universului şi ştiinţa de a deveni om ideal, desăvîrşit, adică omul care are toate calităţile şi nici un defect. Astfel oamenii încercau să obţină totul prin Ideal, pe care acum ei îşi închipuie că e Allah, Dumnezeu dar care e mai mult decît Allah, Dumnezeu, adică un fel de Allah-Dumnezeu care e prea desăvîrşit ca oamenii să îl poată descrie şi înţelege, care e Adevărul, adică Idealul. Deasemeni oamenii au mai căutat un lucru, între acestea cîteva cele mai importamte din univers, au căutat să anihileze capacitatea corpului de a simţi durerea, ca să nu mai sufere, şi au căutat bărbăţia, isteţimea, omniscienţa.
Astea sunt tot ce a căutat la sfîrşit omenizea, şi cu ele şi-a găsit liniştea şi pacea, simţind că are tot ce e nevoie când le-a obţinut.
Am văzut prin cronovizor formarea sistemului solar şi Terrei, dacii, strămoşii mei, secretele arheologiei căutate de arheologi şi istorici în manuscrise şi săpături arheologice, castelele medievale şi oraşele medievale cum arătau ele cu milenii în urmă cz adevărat. Aşa am aflat că istoria adevărată era uneori diferită de cea din cărţi.
Apoi am studiat şi dezvoltat toate aceste învăţături.
Atât.



.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!