poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1574 .



Despre Dumnezeu
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [bobyzayo ]

2016-10-15  |     | 



Pe o planetă oarecare din universul acesta ne trăim viețile noastre jucate parcă la loz în plic.Ne ghidăm în necunoscutul acesta ce ne înconjoară după credință. Oricum ar fi,principalul este sa credem în Dumnezeu.Care există. Inclusiv logic există, fiindcă dacă l-am nega ne-am nega pe noi înșine și ar însemna că nimic,nici noi și nici altceva nu ar exista.Majoritatea oamenilor,dacă nu chiar toți, atunci când se gândesc la Dumnezeu se gândesc la o putere a binelui.Dar eu mă intreb: o putere a binelui,a tolerantei si-a blestema propria creație? După explicația biblică, ceea ce scrie în Geneza, nu avem ce face,suntem blestemați de însuși Dumnezeu.Si,cu toate ca fiul lui,Iisus,parte din trinitate, a fost trimis spre a curata păcatele omenirii,Inclusiv pe cele ale lui Adam și Eva, jertfindu-se pe cruce,în secolele ce au urmat lumea a continuat să fie măcinată de boli, de războaie, de dezastre naturale,de inrobirea omului de către om.Mai mult, de-a lungul timpului au apărut tehnologii care ar putea aduce sfârșitul întregii civilizații umane.Ganditi-va la bomba cu hidrogen,bombele chimice,biologice,bombele cu neutroni ori la vreun dezastru cum a fost acela de la Cernobil care și acum are urmări. S-a spune în credinta protestantă ca dumnezeu l-am fi lăsat pe Satan să guverneze această lume, totuși acesta fiind subordonat lui Dumnezeu,Puterii Absolute.Ce concluzie putem trage de aici?Simplu.Faptul ca Dumnezeu vrea sa ne chinuie.Deci este sau nu o forță a binelui ori doar un șef, un stăpân absolut pentru care viețile noastre sunt un joc pe care el îl conduce?Cine știe? ..Eu unul cred în Dumnezeu,dar uneori nu înțeleg de ce lasă lumea aceasta sa trăiască doar în durere.Dar cine sunt eu să pot înțelege sau judeca judecata divina?Rolul meu de simplu muritor este să cred,orice ar fi,în Dumnezeu.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!