poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1091 .



Vreau...
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Flaura ]

2005-09-09  |     | 



Nu-mi vine sa cred ca sunt atat de aproape sa te vad! Imi doresc atat de mult si parca n-am nici o speranta... Oare...? Doamne cat mi-as dori sa fie cum vreau eu! Viata mea e atat de lipsita de sens fara tine... M-am saturat sa tot cersesc o urma de atentie... M-am saturat sa-ti aud vocea si sa-mi inchipui cum arati... Vreau sa te simt langa mine... Vreau sa te simt aproape... sa ma strangi in brate si sa simt ca nu-mi mai doresc altceva... Vreau sa simt! Vreau sa te urasc daca sa te iubesc nu se poate... Vreau sa retraiesc, cu naivitatea unui copil,sentimente de mult pierdute... Vreau sa fii tu aici si sa-mi reamintesti cum e sa-ti doresti sa traiesti... Vreau ca lumea sa dispara... Vreau ca eu sa fiu lumea ta si tu lumea mea... Vreau sa traiesc prin tine..Vreau sa mor ucisa de-o privire... Vreau sa ating cerul manata de dragostea ce ti-o port si apoi sa ma scufund in iad manata de disperare... Vreau ca macar pentru o clipa sa-l am pe Falkor la comanda mea si apoi sa simt cum moare Fantazia... vreau sa traiesc din carti si din povesti fara sa mor rapusa de realitate... Vreau sa visez fara ca noaptea sa se termine... sau sa renasc de fiecare data cand rasare Soarele. Vreau sa fiu lumanarea ce se stinge sub ochii unui pusti obosit dar fascinat de flacara ce-a ars atata vreme... vreau sa ma bucur de lucrurile simple... sa am in ochi stralucirea unui copil ce a primit jucaria preferata... Vreau sa fiu marea, mereu singura dar atat de ravnita si admirata...Vreau sa fiu cerul picurat cu stele... Vreau sa fiu primul desen facut de-o mana stangace si mica... Vreau sa fiu prima ninsoare din viata cuiva... vreau sa fiu lumina din ochii tai... Vreau sa fiu dragostea ta!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!