poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1834 .



tu...
personale [ ]
tu si numai tu...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [femaleAngel ]

2005-08-22  |     | 



Tu...supliciu meu...febletea mea...chinul meu...fiinta adorata...înger demonic...Cu privirea ta m-ai exilat undeva,departe...Încerc sa mă întorc...în fiecare zi...Mă apropii de ceea ce am fost candva...apoi mă împingi..mai departe decat pornisem...Mă indepartez mai mult de mine...Tu...aduci sudoarea pe fruntea mea...aduci roseata in obrajii mei..gustul amar pe buzele mele...întunericul și lumina în ochii mei..dorinta neîncetată de a-i bucura cu ființa ta...Tresar cand îți aud numele întruchipat in alte ființe fără importantă...Ele mă duc cu gandul la tine...Mă miști numai cand știu ca ești în apropiere mea...Mă îmbeți cu parfumul tău...Mă atragi cand te vad...mă respingi cand mă saluți rece...Mă ranesti cand nu te uiți în ochii mei...Mă faci sa îmi pierd controlul cand nu te vad...Mă innebunesti cand te știu in baie...Mă faci poetă in proza și atunci cand e tarziu...Ma faci sa zambesc cand te aud ca razi și rad cu tine...în sinea mea...Mă faci sa...te ador...
Tu...și numai tu...Sa îți jur iubire pentru totdeauna?Știu ca nu îmi vrei iubirea...Poate și de aceea ea te vrea cu și mai mare pasiune...Dar totuși...Iubirea mea...
Tu și numai tu...Cum reușești?Îmi aduci fericire și durere în același timp...le simt cu aceeași intensitate...Mi-as dori sa...mă vrei...și apoi sa te resping...egoista...sa simți cum mă simt și eu...Dar ce zic?Dacă m-ai vrea...te-as sufoca...cu mine...cu mine pentru tine...
Știu...îmi e destinat sa te...ador...pentu tot restul vieții mele...Poate nu așa cum vei fi peste ani...ci poate așa cum te-am adorat din prima clipa..și cum adorarea mea a atins punctul suprem...Pe care ea încă nu l-a cunoscut...încă...
Nu încerc sa fug de tine...de tine pasiune arzătoare...sau tine adorare supremă...și nici de tine dulce inveninare...Vreau sa va cunosc...Știu ca mă veți înălța...Poate voi fi singura,acolo,dar voi fi...
Pasiune arzătoare...mă mistui...ca un foc ce nu încetează sa ardă...ce se inteteste pe zi ce trece...iar vantul..nemilosul...il face mai măreț și cu stralucite culori rosiatice,cu fiecare suflare...
Adorare supremă...sunt victima ta...prizonieră pe viață...m-ai incatusat...iar cheia...uitată de tine într-un colț întunecat...
Dulce inveninare...a fost de ajuns o picătură ca de rouă ca eu sa mă imbolnavesc...iar acum zac în pat...
As vrea sa...te pot privi...indelung...de la depărtare...as vrea sa îți zîmbesc...mai aproape...as vrea sa te pot atinge...timid..dar și mai aproape...as vrea sa te sărut...foarte aproape...as vrea sa...
Cand iubirea e nebunie?Cand nebunia e iubire?Cand iubirea e obsesie?Cand daca tu ești tu și eu sunt eu te-am obsedat cu nebunia mea?Sau te-am iubit cu obsesia mea?Sau poate te-am innebunit cu iubirea mea...Tu...m-ai înnebunit cu indiferenta ta...m-ai obsedat cu ființa ta...și nu m-ai iubit...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!