poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1914 .



Mi s-a spus
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [hasna ]

2005-08-19  |     | 




Mi s-a spus ca am crescut si ca sunt frumoasa...

Mi s-a spus ca trebuie sa fiu in pas cu moda asemenea prietenelor mele...

Mi s-a spus ca trebuie sa cunosc un baiat pentru a ramane in rand cu tinerele de varsta mea...

Mi s-a spus ca viata e scurta si ca trebuie sa ma distrez cum pot mai bine...

Mi s-a spus sa nu ma gandesc la moarte caci inca sunt tanara...

Mi s-a spus ca nu trebuie sa ma rog deoarece sunt inca mica si nu am pacate...

Mi s-a spus ca portul islamic tine de trecut si ca acum ne aflam in secolul stiintei...

Mi s-a spus ca viata a aparut pe Pamant printr-o simpla intamplare...

Mi s-au spus multe...si nu m-am intrebat de ce trebuie sa le cred si eu....

Pana cand o prietena de aceeasi varsta cu mine s-a imbolnavit grav...

Si...a murit....DA A MURIT...Imi era greu sa-mi imaginez ca nu mai e...

In acel moment parca m-am trezit...Am inceput sa meditez...Oare cine ne-a creat? Oare de ce ne-a creat? Oare de ce intr-o zi va trebui sa murim?

Dupa meditatie si documentare am ajuns la concluzia ca tot ceea ce mi se spunea nu era decat o pacaleala...

Lauda Lui Allah Creatorul nostru ca mi-a trimis un semn care m-a facut sa-mi schimb viata...Lauda Stapanului Lumilor ca m-a scos dintr-o viata mizerabila intr-una luminoasa...

Acum stiu de ce exist! Si mai stiu ca Singurul de care trebuie sa ascult este Creatorul meu!

Vroiau sa ma pacaleasca pentru a deveni dintre ei insa naturaletea omului tinde spre adevar...departe de minciuni...

Sa fiti siguri ca Allah va trimite fiecaruia dintre voi semne care sa va faca sa meditati...insa multi dintre noi suntem orbiti de necredinta. La Allah este dreptatea absoluta. El nu trage la socoteala pe nimeni inainte de a-i trimite mesaje si semne...

Tu, singura , iti alegi modul de viata, asa ca gandeste-te si alege ce e mai bine pentru tine!




















.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!