poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2228 .



O non-persoana indecenta
eseu [ ]
Cat timp arde o flacara ?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Eugen ]

2004-06-29  |     | 



"Cat timp arde o flacara ?" se intreaba el retoric intr-un anunt la TV. Dupa care ne invita sa contribuim la Casa Olimpica, etc., etc. Orice persoana normala s-ar intreba dupa ce vede acest clip (platit din ce bani ?) "Bine, dar are o avere colosala-de ce nu plateste el aceasta casa si poporul roman ii va fi recunoscator ?". De ce nu plateste el ? Ha, ha. A platit el ceva, a facut el ceva pentru tara ? Aiurea. A facut valuri, scandal si acum vrea probabil sa fie si presedinte. Sa ne amintim ce a fost-un sportiv oarecare. Sa ne amintim ca a plecat legal si fara probleme-atunci cand Nadia a trebuit sa fuga din tara. Se spune/stie ca au existat doua conturi ale unei anumite institutii (se terminau cu 07 si 39...)la care a avut acces atunci cand si-a facut averea aceea extraordinara.Se stie ca... anumite echipe operative care poposeau la casa dsale. din Munchen inainte de a-si indeplini misiunile-si sa nu ne mai miram ca si-a facut averea din nimic. Probabil ca daca va avea temeritatea sa candideze in toamna toate acestea si inca multe altele vor fi puse pe tapet. Termenul exact este "agent de influenta". A fost domnia sa un agent de influenta al tarii ? Aiurea. A fost un agent de influenta al propriei sale persoane. Cu tot ce a facut , cu toate scandalurile iscate si pentru terenul primit gratis pentru supermarket, si pentru azilul din Brasov unde s-a comportat intr-un mod incalificabil dupa toate legile fata de parintii care venisera din Italia pentru adoptie-rezolvasera situatia legal. Dar el nu a vrut. Si tara e asa de slaba incat asculta de el-de aceea trebuie sa platim acum toti despagubiri pentru el. Isi permite orice. A vrut fiul droguri- a avut.Pentru el, legea nu exista.
A realizat ceva in viata ? Sunt profesori universitari, ingineri, artisti cu mult mai multe realizari si care sunt ignorati, se sting in mizerie de multe ori. Iar el, o gogoasa superumflata are curajul sa ne ceara sa-i dam lui bani.
Trista tara, jalnic popor.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!