poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1115 .



Shh!
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [blackdhalia ]

2007-03-07  |     | 



Asculta'ma acum..macar acum! De data asta cuvintele n'o sa'mi mai inghete in vintre, o sa rabufneasca in spasme morbide si aburi de alcool..
Nu!
Nu am nevoie de privirea aceea..Pastreaz'o alaturi de amintirea mea si a noptilor care au trecut, lasandu'ma vandalizata pe dinauntru, undeva aproape de talpa bocancului tau..
Iti aminteti perioada cand intreaga'mi viata respira, traia prin tine?Unul cate unul degetele tale se deschideau si intr'o atingere inghetata maturau totul in calea lor..Buzele crapate se opinteau cu scarba in fata pacatelor care ma innecau, iar apoi, in sfortarea suprema deveneau imune la tot ceea ce odata insemna neant, intuneric..
Mi'a ajuns sa te stiu departe, sa simt blasfemia viermilor dintre noi, atat de cruzi si sfinti in aceeasi masura.
Ai stiut de la inceput ca sunt slaba insa te'ai multumit sa'mi invadezi cugetul intr'o imbratisare surda si eterna; erai constient ca sunt ca tine, poate chiar inferioara tie insa chiar asta te facea sa simti viata, sa iti continui existenta derizorie inchis in mine..
Javro!
Am visat la momentul asta inca de cand ti'am zarit mirosul pentru intaia oara, insa se pare ca palpabilitatea lui depaseste orice vis netrebnic.
Incet, ma cufund in nepasare pentru ca niciodata sa nu mai vad lumina sau speranta..
Un moment mi s'a varsat pentru eternitate in a treia jumatate a atriului drept, unde te iubeam condensat..E dulce moartea daca ma gandesc ca peste trei zile vom muta muntii si vom detrona sfintia..
Insa acum..acum ia'ma de mana si danseaza'mi alaturi pe mormant..

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!