poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1017 .



Alea jacta est...
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Esthera ]

2007-05-07  |     | 






Sunt un zar de piatră...
Trebuie să-mi aleg neaparat materialul? Bine...sunt din marmura. Îmi place fiindcă e naturală,sălbatică,dar poate fi șlefuită,educată...Și are o frumusețe frapantă. Sunt neagră sau albastră(blue).
În fiecare zi mi se dictează o atitudine. Mă trezesc...să vedem...azi...un 3, deci voi fi frumoasă. Mă îmbrac elegant si acord mai mult timp machiajului. Pentru că minutele petrecute in fața oglinzii sunt apreciate de cei din jur cu complimente, ma bucur. Celorlalti insa, le afișez o expresie de genul "mi se spune des".
Astazi...1,voi fi harnică și voi lucra mai mult decât de obicei... Poate termin cartea pe care am început-o ieri...
5! Azi sunt veselă! A venit primăvara, așa că ies să mă plimb. Visez cu sete la viața mea de peste câtiva ani, la felul în care îmi voi decora casa,la job-ul care îmi va oferi o gamă largă de domenii de aprofundat și noi lucruri de învătat.
Astazi sunt obosita (4). Aș sta doar în pat... Nu am chef de facultate,de prieteni,de nimeni și de nimic. Am impresia că nu mai am timp...
Altă zi cenușie (6). Astazi îmi e teamă. Nu vreau să rămân singură! Nu pot mânca,nici vorbi... Mă simt fugărită de o creatură înspăimântătoare...
2... tristețe acută... Visele mele frumoase sunt doar cioburi în care mă tai...
De la o vreme, zarul meu prinde viață. Și orice față ar avea, punctele de pe celelalte fețe se târăsc ca niște furnici,îngrămadindu-se deasupra pentru a însuma 12...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!