poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1257 .



Nemurire Blestemata
proză [ ]
Cap 1 - Partea 1

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [seandreea ]

2006-07-11  |     | 



“Ce zi torita!” gandi tanarul in timp ce mergea pe holurile lungi si intunecoase ale facultatii. Normal ca vara e cald, dar 40 de grade sunt greu de suportat de orice om, cu atat mai mult el, care era sensibil la caldura. Asa fusese toata viata: nu intelegea de ce, insa caldura il facea sa paleasca si abia se mai putea tine pe picioare. La doctor nu mergea niciodata, ii era frica. Era sigur ca toti il vor considera un ciudat. La urma urmei asa si era: fusese student toata viata. Din momentul in care a implinit 20 de ani corpul sau a refuzat sa mai imbatraneasca. Tmpul trecea pe langa el, iar el traia ceva la care altii doar visau: tinerete vesnica. Cand si de ce se intamplase asta? De mult incetase sa se mai intrebe. De mult incetase sa-si mai puna intrebari. Intrat acum intr-un fel de transa, simtindu-se ca un robot ce face doar ce a fost programat sa faca, incetase sa-si mai puna intrebari, sau mai degraba incetase sa mai caute raspunsuri la intrebarile sale.
“Kappa! Grabeste-te daca vrei sa ajungi la timp la curs. Stii ca nu avem voie sa intarziem – nici macar tie nu iti permite asta. Si daca vrem sa trecem anul ar fi bine sa asistam la toate cursurile.” Era colegul sau de grupa, Nami. Il chema de fapt Nane Mihail, insa toti ii spuneau Nami. Un pic superficial, insa plin de viata, reusea sa inveseleasca oricand atmosfera si era singurul ce putea sa il faca pe Kappa sa rada. A fost primul ce l-a intampinat, fara sa ii pese de aspectul aproape demonic al tanarului si, mai mult, nu l-a intrebat niciodata de numele sau adevarat, sau de unde venea. Pe Nami nu il interesau detaliile; el avea puterea sa vada in suflete si avea incredere in instincutul sau de a-si alege prietenii. Pe Kappa il cunoscuse cu un an inainte cand acesta a inceput sa vina la cursurile pe care le frecventa si Nami. Nimeni nu stia de unde era, daca se transferase, sau daca venea la cursuri doar din placere. Cert este ca dupa o vreme profesorii s-au obisnuit atat de mult cu el, incat aproape li se parea anormal sa nu apara Kappa in sala. Incet, incet Kappa s-a atasat de Nami si a inceput sa vina la aceleasi cursuri. In acel an ramasese in mod ciudat un loc liber in facultate si toti au cazut de acord sa il lase pe Kappa sa ocupe acel loc, chiar daca acesta inca refuza sa aduca actele necesare.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!