poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 887 .



Povestea unei picături de roaua
proză [ ]
Picatura de roaua ...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Monica_Berceanu ]

2008-03-01  |     | 



Motto : “ Eu cred c - a fost iubire – adevărată ; Tu crezi c - a fost o scurtă nebunie ? “
- lui -
Era noapte . Prea noapte . Trecutul meu țesea reminiscențe cenușii de toamnă . Ochii mi s - au închis , iar amintirile se roteau ca într - un joc al ielelor . Tăcere … Te priveam . Ne zîmbeam . Ochii tăi îmi șopteau cuvinte fără sunete . Buzele tale vorbeau fără cuvinte . Fericire . Am adormit ca un copilaș nevinovat în acele brațe pe care le iubeam , privind acei ochi care mă cheamă și azi , sărutînd aceleași buze a căror dulceață o simt și acum .
Eram doi îngeri . Ne iubeam . Acolo , în ceruri , eram atît de fericiți , încît fiecare clipă părea de cristal … Dar ne - am trezit intr - o dimineață , unul în brațele celuilalt și am observat picături de rouă peste întregul nostru Paradis . Durere . M-ai mîngîiat și mi - ai șoptit : “ Vom fi mereu în micul nostru Paradis ! ” Ai sărutat buzele acelea pline de roauă , ochii aceia umezi … M - ai îmbrățișat și mi - ai spus că orice picătură de rouă este semnul unui nou început . Și am murit împreună .
Frenezie.
Ieri am înviat : (de fapt , m - am trezit la cruda realitate ! ) TU , aceeași iluzie pe care am sperat s - o transform în Ideal , roua aceea incoloră , fără iz de speranță , trupul tău Rebel … Toate mi - au deschis ochii închiși atîta vreme ( și totuși niciodată prea mult ) . Erai acoperit de rou . Þi - am sărutat ochii , obrajii , buzele … Roua aceea avea un gust ușor sărat … Te - am privit și te - am întrebat ce se intamplă …
“ De asta numai ești a mea ! Pentru că ai fi fost și tu la fel dacă macontinuam . Iar eu nu puteam să - ți văd ochii aceia de înger plini de rouă și nu puteam săruta buzele acelea cu gust ciudat . Eu vreau să le țin minte ca odinioară , dulci … prea dulci ! ”
Tăcere .
N - am înțeles nimic . Voi intelegeți ??? Azi însă … știu totul : cînd am murit , roua s - a transformat în lacrimă , iar lacrima LUI e azi roua tuturor trandafirilor . De aceea avea un gust ușor sărat . Picătura de rouă s - a născut din lacrima LUI . Doar pentru MINE .
Te iubesc , Rebel fugar ! Te iubesc pentru că ai dat naștere fericirii și Nefericirii , te iubesc pentru că deși separați , mi - ai lăsat ca amintire … POVESTEA UNEI PICÃTURI DE ROUÃ . Nu te voi uita niciodată , pentru că te gust în fiecare dimineață .
SFÎRȘIT.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!