poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 71 .



Tablou suprarealist dintr-un Berceni ireal
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2024-05-13  |     | 



Ne privim ca și cum am avea ochii scrântiți: eu printr-un pahar de bere pe jumătate gol, ea printre zulufii unui breton nespălat de-o săptămână. Doar noi doi și două cupluri de transgenderi trisexuali suntem în barul ăsta de la capul de linie al oricărui mijloc de transport cu excepția submarinelor.
- Îți stă bine îmbrăcat așa, prinde ea curaj, de dincolo de tejghea.
- Îmi stă mai bine dezbrăcat, zic eu cu același entuziasm negativ cu care aș vorbi cu transgenderul de alături, cel cu rochie roz și cască de zidar.
- Hmmm, ești aventurier de pat?
- Deloc, dorm întotdeauna pe aceeași parte.
Gâlgâi bere; își țuguie buzele a nervi. Transgenderul de lângă mine se plictisește de incertitudinea din pantaloni și intră în WC-ul bărbaților. Profit și mă întorc spre barmaniță.
- Ești în criză?, o întreb ca Banca Mondială pe Banca Națională a României.
- De identitate, îmi răspunde ea ca proaspătul câștigător de Eurovision, o struțo-cămilă elvețiană cu aere de păpușă gonflabilă reșapată.
- Știi să joci șah?
- Doar să mut calul.
- Table știi?
- Da, te las să-mi faci poartă în casă de vreo două ori dacă vrei, la șapte termin programul, stau aproape.
- Cum stai?
- Cum vrei.
Prin geamul nespălat al barului omenirea de la acest cap de linie e aprovizionată cu un nou asfințit. Doi câini, și nu o cățea cu un câine, au rămas îmbârligați peste stradă. Un tramvai îi sperie cu ditamai scârțâitul. Realizez că berea pe care nu pot s-o termin era trei sferturi apă și îmi vine să vărs, posibil să fie și de la sărutul pasional pe care cealaltă pereche de incerți sexual și-l dă cu maioneză pe mustăți. Caut un șervețel să-mi scriu un gând dar toate sunt ori folosite, ori nu există. Am căzut din pat la timp, altfel cine știe ce-mi pățea curul în acest vis de insomniac cu migrene eterne.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!