poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2046 .



Exercitii de mewditatie
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [tunaru ]

2014-12-05  |     | 



- Iubirea este legea de căpetenie în univers.
- Vocația materiei este este să privească spre pământ că de acolo provine. Vocația spiritului este să privească cerul că de acolo provine.
- Iluzia bogăției este o capcană în care oamenii cred și cad (aproape) întotdeauna. Admir luciditatea de a o evita și capcana și urmările nefaste ale acesteia.
- Toți oamenii greșesc dar câți dintre au tăria să se îndrepte?
- Ofer manuscrise geniale, refuzate peste tot.
- Decepționat de lume, cobor în mine.
- În istorie cine a fost mai tare, acela a bătut cu pumnul în masă și a făcut legile. Dar numai în favoarea sa.
- Îndeletnicirile lucrative sunt necesare pentru traiul de fiecare zi, preocupările intelectuale sunt la fel de necesare pentru îmbogățirea sufletească.
- Violența fizică a oamenilor, politica de forță a unor state denotă mai degrabă slăbiciune, lipsa spiritului de dreptate și a adevărului. În perespectiva viitorului, nedreptatea echivalează cu autocondamnarea la dispariție. Blestemat este acela care își pune speranta în oameni și nu în Dumnezeu!
- Dorința de îmbogățire îi îndeamnă pe oameni să-și dorească bani din ce în ce mai mulți, scaune din ce în ce mai înalte și cât mai multă putere de decizie, în perspectiva un confort și a unui trai fără grija zilei de mâine. Dar tot ce trece de limita strict necesară din punct de vedere biologic, echivalează cu împingerea celorlalți spre un trai din ce în ce mai pauper, cu mult sub această limită, silindu-i să se hrănescă cu pâinea suferinței.
- Iubirea este mai tare decât toate armele din lume.
- Nebunia războaielor denotă și un primitivism politic: suntem mai tari și vom câștiga! Dar cel mai adesea acestea conduc la catastrofe nebănuite și la suferințe uriașe pentru mii și milioane de oameni nevinovați.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!