poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2251 .



Povestea scurtă a străinului în teniși cu bandă albă
proză [ ]
1. Pauza

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [nadna ]

2014-04-01  |     | 



Copleșit de multitudinea sunetelor ce-l acaparau precum o rafală, străinul în teniși cu bandă albă, s-a așezat lângă gardul viu și s-a întins cât e el de lung pe trotuarul ce acum îi servea drept loc de odihnă. Și-a desfăcut acordeonul să mai emită o ultimă vibrație sonoră, dar mâinile i se vlăguiră, așa că acesta și-a lăsat instrumentul în timp ce-și abandona domol mâinile pe lângă corp. A închis ochii. A închis ochii și a stat și a ascultat muzica urbană a citadelei contemporane.
Învelit de pătura sonoră a amintirilor ce i se derulau acum sub o formă de reală visare a întors capul spre picătura de verdeață de lângă el și încercă să tragă în piept singura mireasmă bogată în prospețimea vie și distinctă. Nu mare i-a fost mirarea când a realizat că pe obrazul stâng o agitată furnică, cu treburile ei zilnice, căuta să-și înlesnească existența cercetând această nouă structură ce s-a înălțat în propierea lăcașului ei.

- Oare ce se-ntâmplă? cum de ai apărut aici? acum eu cum mai ajung la ai mei și de ce nu te dai din drum?
-Vorbești cu mine? , zice stăinul? eu chiar te aud, făptură de nici un cm? oare chiar sunt atât de obosit … oare am adormit în stradă și acum visez? oare …
- Ce tot atâtea întrebări? poate te ajut eu … de ce te-ai oprit aici? cu ce scop? ești bolnav omule? Unde ți-e casa? de ce dormi în drum?
- Parcă te deranjau întrebările .. …
- Mă deranjează întrebările fără noimă, eu mă grăbesc dar se pare că nu pot ajunge la timp deoarece tu îmi stai în cale. Mi se pare normal să te-ntreb toate lucrurile astea.
- Păi …
- Și cu evantaiul ăla mare? ce faci?
- Evantaiul?
- Sau ce-o fi? ce-i ăla? la ce-ți folosește, clar să nu te-nvelești că e prea mic și dintr-un material foarte dur, observ eu …

- Cu siguranță de la căldură pățesc asta …. m-am dezhidratat, corpul a obosit și am leșinat, asta trebuie să fie … o furnică ce analizează, ce pune întrebări pertinete, pe care o aud și mă aude, înțelege . . .

- E un, un instrument muzical … un acordeon

- E un instrument muzical manual … un acordeon … dar tu?
- E un instrument muzical manual …

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!