poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 954 .



Nu exista : NU POT !
proză [ ]
Capitolul 1

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Anne14 ]

2010-04-24  |     | 



" Niciodata nu mai intalnisem o asemenea culoare, am inpietrit on fata acelei fiinte, nemaivazuta de mine si neatinsa de mine ! Era ceva nefiresc, dar ea isi permitea sa fie nefireasca ! Ea era ea !"

- Prima ta zi?
- Da...
- E frumoas aici ... sa vezi, ai o gramada de distractii> bautura, cocaina din greu si sunt de fete ...
- EU... eu...
- Ha ! Esti tocilar ? rade. Atunci, nu stiu cum te pot ajuta !
Imi continui drumul prin noul meu liceu, era destul de mare pentru un simplu liceu !Pentru a afla si voi, nu sunt tocilar ! Chiar deloc, imi plac distractiile, numai ca unica mea problema, din cauza careia am si venit la liceul acesta, este ca am cam avut parte de destule distractii la fosta scoala !
- Tu trebuie sa fii Will?
- Da, da, eu sunt !
- Urmeaza-ma Will, te voi conduce spre clasa ta !
Roberta Schneidel, directoarea scolii, o femeie subtirica, satena, cu ochii de culoarea castanului !Nu exprima prea mult fermitatea, de care imi era atat de frica in acest liecu ! DIn gand in gand, ma trezesc la usa clasei mele !
- Copii, el este Will, noul vostru coleg, face-ti in asa fel in cat sa se simta ca acasa !Uite, acolo este un loc liber !La revedere copii !
Era ora de biologie. Bineinteles ca nimeni nu mai era atent la ora, eram jucaria cea noua, subiectul nou de barfa, toata lumea susotea pe langa mine, m-am obisnuit sa nu mai bag lumea in seama. Am stat cateva minute holbanduma prin clasa, insa am uitat un lucru important. cu cine stateam in banca? Ma uit in stanga mea, iar atunci s-a intamplat ceva ce m-a socat, m-a uimit! O lumina puternica mi-a inpuns ochii, apoi totul a revenit la normal !Langa mine statea o fata blonduta, la fel ca mine, ce isi nota in graba informatiile de pe tabla. Nu am putut observa ce culoare aveau ochii ei, deoarece nu si-a scos chipul din caiet intreaga ora, era ceva ciudat la ea, dar ce? Si mai era ceva... N-a scos un sunet toata ora ! Nu a vorbit cu mine !
Dupa ce s-a terminat ora , o vad plecand, apoi merg la baie si ma holbez in oglinda ca si cum nu m-as cunoaste. Ce e in neregula la mine? Sunt blond,semiinalt, ochi albastrii, nu sunt tocilar... Ce e ?
Mai aveam o ora . TRebuia urgent sa aflu ceva despre fata aceea! Vad un baiat citind o carte, chiar langa mine !
- Hei! Eu sunt Will !
- Buna!Eu sunt Taylor.
- Deci Taylor... ce stii tu despre fata aceea?
- Blonda? Pfff.. nu-ti fa iluzii Will ! Toti baietii o plac pe Anna, insa ea ii refuza de fiecare data, am ajuns sa credem ca are alte orientari, in fine, e o ciudata... nimeni nu stie multe despre ea ! N-are nicun prieten !
- Aha. Pai, multumesc de ajutor Taylor, ne mai vedem !
Am intrat in clasa. M-am asezat in banca si ea era acolo, langa mine !
- Buna..
- Buna.
- Tu trebuie sa fii Anna nu?
- Da.. eu sunt . Cu ce te pot ajuta?
- Cu un bob de prietenie, daca se poate?
- Imi ceri sa fiu prietena ta?
- Nu, iti cer sa fii amica mea, caci nu cunosc pe nimeni in scoala asta.
- Si ce te face sa crezi ca as fi buna de amica?
- Pai, pari de treaba si nu ai un chip respingator, ba din contra !
- Will, prefer sa raman la termenul de "colega de banca"!
- Cum vrei tu !
Intreaga ora mi-am irosit atentia in a intelege de ce se purta Anna asa. Ce e cu ea? Insa nu am juns la niciun raspuns !
Cand vii dintr-un loc in care ai fost obisnuit sa ti se vorbeasca non-stop, unde ai avut mii de prieteni, unde practic ti-ai trait viata... si ajungi in alt loc unde simti ca de abia inveti sa mergi , iti cam taie din aripi !

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!