poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 729 .



nisipul fierbinte sub trupul tau
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [miere_si_pelin ]

2010-01-30  |     | 



Cum vom face dragoste,iubite ?! ...

Cladind-o clipa de clipa , framantandu-o din arsita nisipurilor , din apa rece ca sloiul de gheata din paraiele din Muntii mei !!

Ma asez cu sufletul in bratele tale , te respir , ma odihnesc , te simt si te ador ... asa te iubesc !
Cu toata asteptarea si bucuria din mine !
iti simt catifelarea buzelor , matasea pielii , aramiul bratelor si candoarea privirilor ...
toate acestea reverbereaza intr-o traire de taina, de tacere , de sincopa in timp. Ca se numeste dragoste , sau ca asa facem dragoste ... nu stiu .
Stiu ca e o pravalire in vremuri in care doua suflete se ingemanau curat si tandru si formau o singura fiinta.
Asa esti tu pentru mine iubite ... Acea parte ridicata din vremuri de inceput .
Acea parte a fiintei mele pe care credeam ca nu o voi mai gasi ...
Acum nu stiu sa iti spun mai mult . te soptesc cu fiecare respiratie , ma inchin cu fiecare pas si cer ingaduinta pentru a te iubi ...

Asa fac dragoste cu tine !
te mangai cu infrigurare... , asa ca niciodata... cu sacralitate si fierbinteala ... cu cutremur ...
una singura e fiinta care sa te faca sa traiesti cu trup infrigurat bucuria atingerii...si a contopirii...
si buzele mele simt asta ... e doar o atingere ...de parca te-as sfarama daca un gest necugetat as face ...
si totusi ...sarutul meu se aseaza farama cu farama, de-a lungul si de -a latul--- mai sus si mai jos , pe sub barbie ...pe sub palme ... cautand pe fiecare parte a trupului iubit ... ce dar de viata ...sa iubesti cu sufletul ...sa traiesti cu trupul...sa ingemanezi toul intr-unstrigat de trium al vietii si al iubirii ...
Faptura geme sub povara atingerii... in pravalirea timpului... genune si abis ... extaz si lacrima de dor... unde au fost toate aceste trairi...? cat ne vor fi ingaduite ..
gandesc ... chiar daca nu va fi dat sa le retraiesc... am implinit calea iubirii , calea cautarii...voi duce nesatiul dincolo de asteptare ...pentru ca a fost trait !
uite , vezi , iubite , asa fac dragoste cu tine …

Vezi, ai dreptate iubite , imi place sa fac dragoste
si simt ca alaturi de tine este toata dragostea mea
ca acolo, in bratele tale sunt eu cea launtrica , cea pasionala, cea care te iubeste , cea care te doreste intr-un chip unic

pentru ca ma simt dorita de tine

acolo, cu tine este toata goliciunea altfel- este de fapt acea stare plina de mine insami, plina de freamat, plina de trairi - o goliciune ce de fapt reprezinta prea-plinul uman ce ma defineste in intregul meu ca persoana vie si iubitoare , cu ganduri, cu afectivitate , cu acel frenetic cant de iubire ce vine de peste timp pentru a se implini in iubirea ta , in trupul tau , in sufletul tau

si ai dreptate, iubite , de aceea ma simti iubindu-te cu infrigurare in noptile tale, pentru ca te chem si traiesc intreaga nostalgie a iubirii noastre
simte-ma a ta ...
simte-ma acolo cu tine...
simte fiorul sacru ce ma stapaneste numai gandind la tine...simte fiorul dorintei covarsitoare de tine... . te simt in palmele tale, stiu ca iti place sa te alint ...caci asa te alint in gandurile si in sufletul meu ...asa cum iti place tie ...pentru ca asa imi place mie , pentru ca asa imi implinesti dorul coplesitor de tine... simte palmele tale cautandu-te frenetic...simte-mi buzele flamande sorbindu-te particica cu particica... simte-mi emotia cu care te ating... te caut ... te alint ... iti sorb parfumul ...ma bucur si ma rasfat simtindu-te relaxat si bucuros in bratele mele ...
stiu de ce ma vrei iubite , pentru ca simti toata pasiunea mea frumoasa si puternica ... este mai presus decat legile fizicii ...pentru ca trairea noastra este vecina cu cerul ...de acolo coboara , spre acolo se indreapta ..pentru ca nu te voi pierde ...vom ramane inlantuiti pentru vesnicie .,..stim amandoi asta , in sufletele si in mintile noastre ...
de aceea nu are importanta daca ne vom atinge in acest timp../.noi suntem deja ingemanati cu cerul si cu vesnicia ...








.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!