poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 791 .



cafea cu gust de femeie
proză [ ]
amintiri placute

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [valisor ]

2010-01-28  |     | 



mda,sa spun o poveste? oare cineva se supara daca aceasta poveste este si reala? ar fi banala?despre cafea,asa incep povestile frumoase,cu o cafea,asa m-am indragostit de o femeie care nu o mai pot uita,din cauza cafelei,este un mod de incercare,este primul pas...cafeaua...bate-o vina,si totusi pan sa trec la frumoasa mea poveste ma intreb oare,de ce cafeaua desi e neagra este atat de dulce si de gustoasa? si ar mai fi ceva,as vrea sa incep cu sfarsitul,cand fata dusa fuse cu-n zambet dulce p-un scaun la terasa eu suparat sorbeam aceiasi dulce cafeluta,si nu regret cu ea am sa raman.si cum spuneam cu fata mea,avea o vorba dar nici ea nu credea,orice-i spuneam ea refuza insa cand am bagat-o cu cafeaua,parca o si vad,zambind in coltul dulcei guri,ea mi-a raspuns c-am dat-o gata,cu cafeaua.intr-un tarziu ne-am intalnit,trecut-ar cred vreo 2 luni,cu n spray paralizant in mana,crezand ca nu-s de casa buna,am ras pe loc si din portiera am scos si eu incet un bricegus,chiar ascutit,si l-am intins sprea ea spunand....de te ajuta,eu te ajut.am ras din nou,ne-am dat mana si-n graba am plecat,ghici unde?un loc in varf de deal,pe scaune ne-am asezat si i-am cerut sa imi comande cafea cu lapte.mirat am fost cand sa plecam ambitioasa fata,a zis ca-s special si ptr asta cafeaua-i achitata.n-as vrea sa spun acum,toata povestea,desi cafele au fost cu nemiluita,aproape in fiecare judet,o luam cu mine pe seniorita.a fost frumos,nici chiar in vis nu cred ca mi se intampla sa gasesc aceasta femeie cu gust de cafea,si as vrea sa-nchei ca-i greu atunci cand vb de femei,dar daca-as da un sfat cuiva as spune asa....gusta din femeie asa cum te gandesti la o cafea aromata.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!